KLM cabine WERVING 6-12

• maud

Ik heb om 10 uur gesprek gehad. 

En ben samen met de anderen van dat gesprek afgewezen. 

Jammer dat klm mensen die goed genoeg zijn voor 6 dgn per week op de grond niet goed genoeg vind voor de cabine. 

Maar…. so be it…. Ik ben heel erg welkom bij EZY, dus ga met heel veel plezier daar aan de slag. 

• Future-steward

Ca_2017

jammer dat je bent afgewezen. Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent en dit hard aankomt. Probeer het een volgende keer beter.

ik wil wel even reageren op de vergelijking die je maakt. Het werken aan de grond betekent niet dat je vanzelfsprekend geschikt bent voor in de lucht. 

ik werk ook aan de grond en kan je met volle zekerheid vertellen dat lang niet iedereen van de grond geschikt is om CA te worden. Dat is ook andersom.  

KLM heeft wat dit betreft gewoon een luxe positie en daar mag je als KLM'er best trots op zijn. ik hoop dat je straks feedback krijgt waar je aan kunt werken.

Ik zie dat je bij EzY gaat vliegen. Veel succes met de cursus 

• Sophie

Ik heb vanmiddag mijn meet&greet gehad, vond het spannend, maar leuk! Heel informeel, en bedenk dat iedereen het spannend vindt. 

Hoop voor de kerst wat te horen, maar ik reken er niet op. Succes voor iedereen die morgen nog mag!

• maud

Future-steward

Ca_2017

jammer dat je bent afgewezen. Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent en dit hard aankomt. Probeer het een volgende keer beter.

ik wil wel even reageren op de vergelijking die je maakt. Het werken aan de grond betekent niet dat je vanzelfsprekend geschikt bent voor in de lucht. 

ik werk ook aan de grond en kan je met volle zekerheid vertellen dat lang niet iedereen van de grond geschikt is om CA te worden. Dat is ook andersom.  

KLM heeft wat dit betreft gewoon een luxe positie en daar mag je als KLM'er best trots op zijn. ik hoop dat je straks feedback krijgt waar je aan kunt werken.

Ik zie dat je bij EzY gaat vliegen. Veel succes met de cursus 

Helemaal mee eens dat het werk op de grond anders is dan het werk in de cabine. Maar dat ik geschikt ben als CA blijkt uit andere sollicitaties en dat ik een prima visitekaartje ben voor klm blijkt uit mijn beoordelingen. 

Dus ja …. een 2e gesprek zat wel in de verwachting (en met mij meerdere KLM-ers). 

Jouw opmerking dat klm trots mag zijn op veel keuze is een beetje uit de lucht gegrepen. Er zijn veel vaste klm-ers en UZK's die graag een Jans krijgen bij het bedrijf waar ze vele uren per week doorbrengen en goed genoeg zijn om dag in dag uit hard voor te werken. DAAR mag klm wel eens trots op zijn (en oog voor hebben).

maar dit alles even positief afrondend….

ik weet van mezelf dat ik me niet goed kan presenteren tijdens dit soort selecties. Dus de kans dat ik er door zou komen was al heel klein. 

Die ligt echt bij mij… ik weet dat ik feedback ga krijgen waar ik op mag oefenen om een beter toneelstukje op te voeren. 

Ik vind het gewoon jammer dat als je in de praktijk laat zien bij een bedrijf dat je waardevol bent, dat dit niet wordt meegenomen in een selectieprocedure omdat er toch genoeg aanbod is. 

• Amy

Wie gaat er nog meer 19 januari voor de meet&greet ? :)

• maud

Nee ik bedoel juist dat ik geen toneelstukje speel. I am who I am… en dat is jammer genoeg niet goed genoeg voor klm cabine. 

Het groepje waarmee ik gesprek had waren toevallig ook uzk collega's. 

• BLT

Hi iedereen!

Ik heb volgens mij nog geen reacties gelezen van mensen die na de M&G door zijn naar de volgende ronde. Zijn er al mensen die door zijn naar de groepsopdracht?

Ik begreep dat je gemaild wordt als je niet door bent, is dit ook zo als je wel door bent (of word je dan gebeld)?

• Sophie

BLT

Hi iedereen!

Ik heb volgens mij nog geen reacties gelezen van mensen die na de M&G door zijn naar de volgende ronde. Zijn er al mensen die door zijn naar de groepsopdracht?

Ik begreep dat je gemaild wordt als je niet door bent, is dit ook zo als je wel door bent (of word je dan gebeld)?

Ik heb het gister gevraagd, je krijgt sowieso een mail. Als je door bent, wordt je daarnaast nog gebeld voor het plannen van een afspraak voor de groepsopdracht. Spannend he?! :) 

• Zoey

CAman

Jammer dat er zoveel met goede kwaliteiten zijn afgewezen. Soms lijkt het echt willekeur. Zijn er mensen gisteren gebeld die door zijn naar de volgende ronde op 4 januari?

Ik ben door naar de volgende ronde op 4 januari. Heel spannend ben nu al in de stress

• Sophie

lulu

Ik wacht vol spanning af. Gistermiddag de m&g gehad. Iemand al nieuws die gister geweest is

Ja ik!!! Door naar de volgende ronde op 9 januari! Zo blij, en heel fijn dat ik de kerstdagen niet in spanning door hoef te brengen, haha. 

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.