Ik ben vandaag geweest en bij ons gaat het 5 dagen duren, waarschijnlijk na de kerst dat we iets weten.
Nee ik bedoel juist dat ik geen toneelstukje speel. I am who I am… en dat is jammer genoeg niet goed genoeg voor klm cabine.
Het groepje waarmee ik gesprek had waren toevallig ook uzk collega's.
En allemaal van dat groepje afgewezen? Dat is best heftig. Dan ben ik toch wel erg benieuwd naar de feedback die jullie hebben gekregen.
Daar ben ik ook benieuwd naar ;-)
In het nieuwe jaar heb ik een belafspraak om te horen wat de afwijzingsreden was.
Ik hoop dat er ook voor de (vast contract)internen snel wat duidelijkheid komt.
Voor uzk's blijft het raar om als extern te worden gezien en ik kan me voorstellen dat het voor internen raar is dat externen al op gesprek zijn geweest…
Veel succes allemaal!
Jammer dat er zoveel met goede kwaliteiten zijn afgewezen. Soms lijkt het echt willekeur. Zijn er mensen gisteren gebeld die door zijn naar de volgende ronde op 4 januari?
Ik ben door naar de volgende ronde op 4 januari. Heel spannend ben nu al in de stress
GEFELICITEERD! Hoe was de M&G, kan je ons er wat meer over vertellen misschienn??
Ik had het gesprek met 3 andere en 2 recruiters. Beide waren ze heel aardig en probeerden ons echt op het gemak te stellen. Hierdoor is het ook minder echt een sollicitatiegesprek en meer kletsen. Eerst vertel je allemaal wat over jezelf en krijg je wat vragen en daarna een gesprek in het Engels. Zelf wist ik ook niet goed hoe ik mij moest voorbereiden. Maar wees gewoon jezelf en doe je best meer kan je niet doen!
Gefeliciteerd voor diegenen die door zijn naar ronde 2. Wat ontzettend fijn voor jullie!
Ondertussen vraag ik mij met nog aantal internen af wanneer wij gebeld gaan worden met de planning. Externen met wie ik gelijktijdig of zelfs na mij hebben gesolliciteerd zijn inmiddels door naar 2e ronde. Zeer gegund, maar ik wil zelf ook zo graag op gesprek gaan.
Wij mogen eind Jan op gesprek heb me datum al gekregen….word eind Jan heb zelf ff gebeld om te achter halen.
Gefeliciteerd voor diegenen die door zijn naar ronde 2. Wat ontzettend fijn voor jullie!
Ondertussen vraag ik mij met nog aantal internen af wanneer wij gebeld gaan worden met de planning. Externen met wie ik gelijktijdig of zelfs na mij hebben gesolliciteerd zijn inmiddels door naar 2e ronde. Zeer gegund, maar ik wil zelf ook zo graag op gesprek gaan.
Wij mogen eind Jan op gesprek heb me datum al gekregen….word eind Jan heb zelf ff gebeld om te achter halen.
Chips! Had ik nu maar niet zo geduldig geweest, dan had ik wellicht ook al een datum gehad
Maar fijn dat iig al eea nu bekend is dat de gesprekken eind januari zijn. Hebben we nog even qua voorbereiding!
Chips! Had ik nu maar niet zo geduldig geweest, dan had ik wellicht ook al een datum gehad
Maar fijn dat iig al eea nu bekend is dat de gesprekken eind januari zijn. Hebben we nog even qua voorbereiding!
klopt hahaa ik was ongeduldig dacht trek de mijn stoute schoenen aan maar het is geluk wie weet zien we elkaar dan wel…!!!
Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?