Wie van de internen is er ook de 24e?
Ik heb m op 25 jan spannend ik kan niet wachten
Goedemorgen,
Vorige week donderdag heb ik een mail gehad, dat ik binnen 10 werkdagen door de KLM gebeld wordt voor een gesprek.Echter heb ik nog niks gehoord iemand een idee of dit nog gaat gebeuren? Lees namelijk wel van mensen die afgelopen donderdag ook die mail hebben gehad dat die al wel gebeld zijn.
Werkdagen betekent maandag tm vrijdag zonder feestdagen etc. Oftewel eerste en tweede kerstdag moet je er sws al vanaf halen. Dan zit je dus nog ruim binnen de 10 werkdagen. We moeten niet vergeten dat ze duizenden sollicitanten moeten contacten mbt hun sollicitatiestatus. Zolang je netjes bevestigingsmails hebt gekregen moet je gewoon afwachten tot je aan de beurt bent. Als iedereen gaat bellen en mailen duurt alles nog 2x zo lang.
Goedemiddag! Wat leuk om op dit forum mee te kunnen lezen met jullie ervaringen tijdens de sollicitatie procedure bij KLM!
Op dit moment ben ik nog in afwachting van de uitnodiging voor de meet & greet bij KLM en ik vind het ook reuze spannend! Fijn om elkaar via deze weg dan ook even gerust te kunnen stellen en te helpen
Succes allemaal!
Dankje Anna! Jij ook succes met de sollicitatie!
Naar mijn idee is de competentie- en drijfverentest voor veel mensen inderdaad de nekslag geweest. De uitslag matchte ook totaal niet met hoe ik mijzelf als werknemer profileer en te horen krijg van mijn werkgevers, dus dat is inderdaad hier ook het geval geweest. Ik heb na die testen enkel een mailtje gehad dat ik niet door ben, verder heb ik er niks van gehoord. Je kon het rapport van die testen downloaden in het Randstad portaal, wellicht dat dat je wat inzicht geeft? Ik baal wel enorm van die test, ik heb het gewoon compleet verkeerd geinterpreteerd en daardoor ben ik gewoon onderuit gegaan. Succes voor de dames met de gesprekken en rondes! Mogen het nieuwe jaar nieuwe ervaringen brengen in de lucht!
Wat balen hè Soar en Semper, bij mij is de drijfverentest ook de nekslag geweest.
Ik kreeg een voorlopige afwijzing, dat mijn resultaten tot nu toe nog niet tot een uitnodiging leiden. Maar dat de selectie procedure 4 maanden duurt en dat ik eventueel als nog kan worden uitgenodigd.
Hebben jullie ook zo'n mail ontvangen?
Nee, ik ben er meteen helemaal uitgegooid. Nu moet ik zeggen dat ik dat snap omtrend mijn score, echter baal ik er wel van m.b.t die test. Ik werk al jaren in service gerichte beroepen (horeca en dergelijke) en bepaalde zaken die uit de test kwamen, dat is een beetje de basis voor zulke beroepen en ineens stond ik er nu onvoldoende voor helaas. Wellicht dat jou score dan alsnog wel een stuk beter was Jem, fijn dat je in ieder geval nog een kans hebt!
Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?