Ook topscores zijn geen garantie voor een echte kans bij Klm helaas.
Kleine troost wellicht.
Ik had precies hetzelfde, de capaciteitentest en de engelse test bovengemiddeld als resultaat en bij de driijfveren test ook het hoogst haalbare bij klant en servicegerichtheid en voor de rest dingen waarvan ik me ook serieus afvraag hoe het in hemelsnaam mogelijk is dat dat eruit is gekomen. Ik herken mezelf er echt absoluut niet in en volgens mij heb ik ook totaal geen antwoorden gegeven die daarop leken. Dus ik was echt wel een beetje verbaasd. Ik had maar 46 %!! En ook inderdaad de email gekregen dat het daar stopte voor mij.
Jammer hè, maar ja, wie weet krijgen we ooit een nieuwe kans. Alleen moet je dan dus eigenlijk die drijfverentest expres heel anders invullen dan je eigenlijk voelt, in ieder geval wij dan bij wie het nu niet ok was. Dat is wel een beetje gek,maar ja
Jeetje dat is inderdaad heel veel zeg! Ik snap wel dat ze natuurlijk ergens een soort selectie moeten maken,maar het geeft zo'n naar gevoel om door een computertest afgewezen te worden,eigenlijk alleen om wie je (volgens hun) bent en niet om wat je kan. Want de capaciteitentesten gingen bij iedereen die tot de drijfverentest is gekomen dus helemaal goed.
Ook heb ik zelf al gevlogen en altijd alleen werk gedaan in teamverband en dan lezen dat Randstad je vertelt dat je niet in een team kan werken voelt toch wat naar
Maar ja het zij zo. Volgende ronde nieuwe kansen!
Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?