KLM cabine WERVING 6-12

• Nick

Zijn er nog meer sollicitanten die morgen 5 januari voor de meet & greet mogen komen. Ik ben om 9 uur al aan de beurt.

• Marie

Nick87

Zijn er nog meer sollicitanten die morgen 5 januari voor de meet & greet mogen komen. Ik ben om 9 uur al aan de beurt.

Ik mag morgen ook om 9 uur!

• Charlane

Aan de mensen die de Meet&Greet al gehad hebben.. hoelang duurde het bij jullie ongeveer voordat jullie iets hoorde?

• Sophie

Candle
    Ili

29 januari ben ik aan de beurt voor de meet and greet. De vrouw met wie ik sprak had het over 3000 sollicitanten. Weet nu niet of ze voor ronde 1 bedoelde. Of 3000 voor de meet and greet.

Er hebben inderdaad rond de 3000 personen gesolliciteerd. Wat ik begreep is eenderde afgevallen na de testen en de rest mag door naar de meet and greet.

Zouden ze dan daadwerkelijk 2000 mensen uitnodigen voor de Meet&Greets? Dan zouden ze 6 weken fulltime bezig zijn… Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze uiteindelijk op zoek zijn naar rond de 100 nieuwe CA's. Benieuwd naar de eerste ervaringen van de groepsopdracht en het gesprek vandaag! 

• Chakira

Charlane

Aan de mensen die de Meet&Greet al gehad hebben.. hoelang duurde het bij jullie ongeveer voordat jullie iets hoorde?

Ik had mijn M&G op de vrijdag voor kerst. Dus deze dagen zaten er wel tussen. Maar werd de dinsdag erna al gebeld!

• Ili

Marieke
    Nick87

Laat ons weten hoe het ging.

• Charlane

justchakkie
    Charlane

Ik had mijn M&G op de vrijdag voor kerst. Dus deze dagen zaten er wel tussen. Maar werd de dinsdag erna al gebeld!

Dankje voor je reactie! Ik dacht dat je eerst altijd een mailtje kreeg, en daarna werd gebeld. Gewoon geduld hebben dus! Succes iedereen verder nog :) 

• LaMuske

Nu een kans van 1 op 20 zo ongeveer dus dat je de eindstreep haalt. Veronderstel dat er al veel afvallen na de meet & greet? Zijn er tot nu toe ook 40-plussers doorgegaan na de M&G?

• Cloud

Ik heb binnenkort ook de meet And Greet. ik weet dat het Engels word getest door middel van een gesprekje, waar ging het bij jullie over? Is het een gesprekje over je hobby.s en dergelijke of worden er ook vragen gesteld mbt de sollicitatie voor de functie ca?

• Marie

Ili
    Marieke
    Nick87

Laat ons weten hoe het ging.

O sorry! Ik bedoelde groepsopdracht!

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.