Zijn er nog meer sollicitanten die morgen 5 januari voor de meet & greet mogen komen. Ik ben om 9 uur al aan de beurt.
29 januari ben ik aan de beurt voor de meet and greet. De vrouw met wie ik sprak had het over 3000 sollicitanten. Weet nu niet of ze voor ronde 1 bedoelde. Of 3000 voor de meet and greet.
Er hebben inderdaad rond de 3000 personen gesolliciteerd. Wat ik begreep is eenderde afgevallen na de testen en de rest mag door naar de meet and greet.
Zouden ze dan daadwerkelijk 2000 mensen uitnodigen voor de Meet&Greets? Dan zouden ze 6 weken fulltime bezig zijn… Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze uiteindelijk op zoek zijn naar rond de 100 nieuwe CA's. Benieuwd naar de eerste ervaringen van de groepsopdracht en het gesprek vandaag!
Aan de mensen die de Meet&Greet al gehad hebben.. hoelang duurde het bij jullie ongeveer voordat jullie iets hoorde?
Ik had mijn M&G op de vrijdag voor kerst. Dus deze dagen zaten er wel tussen. Maar werd de dinsdag erna al gebeld!
Dankje voor je reactie! Ik dacht dat je eerst altijd een mailtje kreeg, en daarna werd gebeld. Gewoon geduld hebben dus! Succes iedereen verder nog
Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?