Ik mag morgen ook om 9 uur!
Laat ons weten hoe het ging.
O sorry! Ik bedoelde groepsopdracht!
Sooo spannend hoeveel van je medesollicitanten bij de m&g gingen ook door?
Groetjes
Nu een kans van 1 op 20 zo ongeveer dus dat je de eindstreep haalt. Veronderstel dat er al veel afvallen na de meet & greet? Zijn er tot nu toe ook 40-plussers doorgegaan na de M&G?
Ja hoor ik ben 40+ en in mijn groepje nog iemand die ook door is.
Wat fijn om te horen @Candle en gefeliciteerd! En fijn dat je het even laat weten.
Nu een kans van 1 op 20 zo ongeveer dus dat je de eindstreep haalt. Veronderstel dat er al veel afvallen na de meet & greet? Zijn er tot nu toe ook 40-plussers doorgegaan na de M&G?
Hier nog 40+er en heb gisteren de tweede ronde gehad. Ik ben helemaal doorgekomen tot het finale interview en wacht nu op uitslag daar van. Als die positief is is er dus zeker een kans voor 40+ers.
Zoooo knap hoor! En je bent een man of een vrouw? Adviseren jullie zo een cabin crew sollicitatie training, het kost 150 euro. Weet niet of het waard is.
Ik heb gehoord dat er al mensen zijn gebeld die aangenomen zijn en zijn geplaatst voor de eerste cursus van dit jaar! Hoop allemaal voor jullie mee! :-)
Over de sollicitatietraining: ja, ik denk zeker dat dit kan helpen. Ikzelf heb het niet gedaan omdat ik niet vond dat ik dit nodig had (en gelukkig gelukt bij KLM). Ik ben goed in solliciteren en kan goed mijn zenuwen controleren. Maar als je onzeker bent, kan zo'n training je absoluut helpen. Ze leren je hoe je jezelf moet presenteren en geven je specifieke tips over de rondes bij de maatschappijen. Succes!
Oh dat is snel!! Hopelijk zijn ze volgende week ook zo vlotjes, mocht ik zover komen!
Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?