KLM cabine WERVING 6-12

• Cloud

Nick87

Yes!

Gister de meet & greet gehad. Vandaag al te horen gekregen dat ik door ben naar de 2e ronde.

Zit er serieus over na te denken om een training te volgen.

Iemand goede ervaringen met sollicitatie trainers?

Gefeliciteerd! Mag ik vragen hoe je de eerste ronde hebt ervaren? Voorstelronde en het Engelse gedeelte?

• Nick

Cloud
    Nick87

Yes!

Gister de meet & greet gehad. Vandaag al te horen gekregen dat ik door ben naar de 2e ronde.

Gefeliciteerd! Mag ik vragen hoe je de eerste ronde hebt ervaren? Voorstelronde en het Engelse gedeelte?

Ik was enorm zenuwachtig. Maar ze stellen je daar echt gerust en uiteindelijk ga je echt een leuk gesprek in. Het engelse gedeelte is even een omschakeling maar daarna loopt het best vloeiend.

• Nick

KLMOK
    Nick87

Yes!

Hi Nick!

Super leuk dat je door bent naar de 2e rond goed gedaan!

Ik heb goede ervaringen met Cabin OK! Super leuke vrouw die zelf bij klm vliegt die je goede tips geeft en minder zenuwachtig maakt voor de  selectie rondes! Ik zou het zeker aanraden om te gaan doen.

Je kunt via facebook de pagina liken en ervaringen van meerdere sollicitanten lezen of gewoon even op de website kijken!  Succes 

Bedankt KLMOK,

Heb net snel gekeken op de Facebook pagina. Hun eerste training is op 20 januari. Dan heb ik mijn 2e selectie ronde.

• Ili

Is het niet een beetje raar dat mensen al de groepsopdracht hebben gehad terwijl mensen nog hun meet and greet moeten doen…

Probeerde ze vandaag te bereiken en vragen te stellen helaas kreeg ik ze niet te pakken.

• Blauw

Ili

Is het niet een beetje raar dat mensen al de groepsopdracht hebben gehad terwijl mensen nog hun meet and greet moeten doen…

Probeerde ze vandaag te bereiken en vragen te stellen helaas kreeg ik ze niet te pakken.

Wellicht even teruglezen, dan zie je dat dat de procedure is en niets vreemds aan. 

Wanneer is je M&G datum? Zou gewoon geduld hebben.

• Ili

M
    Ili

Wellicht even teruglezen, dan zie je dat dat de procedure is en niets vreemds aan. 

Wanneer is je M&G datum? Zou gewoon geduld hebben.

Ja natuurlijk is dat de procedure, vond het alleen merkwaardig, ik heb pas de 29ste dat betekend dat er al heel veel plekjes dan al zijn opgevuld. Dus het is best wel vervelend, maar voor hetzelfde geldt maken ze een selectie van iedereen die de procedures wel doorstaan.

• maud

Er zijn afgelopen week wel al mensen aangenomen. 

• Blauw

test

• anouk

KLMOK
    Nick87
    KLMOK
    [...]

Bedankt KLMOK,

Heb net snel gekeken op de Facebook pagina. Hun eerste training is op 20 januari. Dan heb ik mijn 2e selectie ronde.

Dat is erg jammer! Waarschijnlijk zijn de andere datums wanneer de training word gegeven al vol geboekt! Want ik had in Januari veel datums gezien! 

Veel succes verder met je sollicitatie

Welke FB pagina als ik vragen mag?

• Ili

KLMOK
    anouk
    KLMOK
    [...]

Welke FB pagina als ik vragen mag?

hoi Anouk,

gewoon bij facebook zoeken Cabin-OK

Heb me ook ingeshreven voor cabin-ok! Want ik wil deze baan echt heeeel erg graag. Ben zelfs bereid mijn rechtenstudie ervoor op te geven!

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.