KLM cabine WERVING 6-12

• M

Rick
    Lola
    Rick

Afgelopen vrijdag mijn M&G gehad. Gisteren te horen gekregen dat ik door ben naar de volgende ronde 22 februari de samenwerkingsopdracht. Nog meer mensen die deze dag zijn ingepland? Kom steeds een stapje dichter bij een droom waar maken waar ik erg enthousiast van wordt.

Welk gevoel had jij over de M&G Rick? :)

Ik werd steeds zekerder tijdens het gesprek. Engels heb ik niet echt kunnen laten zien om dat de andere twee duidelijk beter waren in het spreken. Maar tijdens mijn pitch kon ik lekker oprecht glimlachen was ik lekker aan het vertellen en voelde het voor mij net alsof ik mij aan het voorstellen was. Ik had er een goed gevoel over maar wist niet echt wat ik er van moest denken omdat ik totaal niet uit deze wereld kom. Ik ben namelijk verre van het stereotype steward wat je normaal in het vliegtuig ziet rondlopen. Dus ben lekker mezelf geweest en heb gewoon openhartig verteld over wie ik ben. 

Voelde me in het begin enigsinds ongemakkelijk omdat ik bijna nooit in pak loop. Dus daar was ik wat onzeker over omdat ik niet wist of dit de recruiters was opgevallen.

Lang verhaal kort, leuk gesprek maar aan het eind had ik geen idee wat hun nou daadwerkelijk van mij vonden. Tot gisteren :)

Ik werd wel direct maandagochtend om 09:30 gebeld. Ik hoop dat je hier wat aan hebt Lola, iets langer verhaal dan je waarschijnlijk om vroeg .

Hartstikke fijn juist! Super bedankt.

Enne, heel veel succes bij je 2e gesprek natuurlijk!!

Hopelijk heb ik morgen ook een belletje..

• Rick

Lola
    Rick
    Lola
    [...]

Welk gevoel had jij over de M&G Rick? :)

Ik werd steeds zekerder tijdens het gesprek. Engels heb ik niet echt kunnen laten zien om dat de andere twee duidelijk beter waren in het spreken. Maar tijdens mijn pitch kon ik lekker oprecht glimlachen was ik lekker aan het vertellen en voelde het voor mij net alsof ik mij aan het voorstellen was. Ik had er een goed gevoel over maar wist niet echt wat ik er van moest denken omdat ik totaal niet uit deze wereld kom. Ik ben namelijk verre van het stereotype steward wat je normaal in het vliegtuig ziet rondlopen. Dus ben lekker mezelf geweest en heb gewoon openhartig verteld over wie ik ben. 

Voelde me in het begin enigsinds ongemakkelijk omdat ik bijna nooit in pak loop. Dus daar was ik wat onzeker over omdat ik niet wist of dit de recruiters was opgevallen.

Lang verhaal kort, leuk gesprek maar aan het eind had ik geen idee wat hun nou daadwerkelijk van mij vonden. Tot gisteren :)

Ik werd wel direct maandagochtend om 09:30 gebeld. Ik hoop dat je hier wat aan hebt Lola, iets langer verhaal dan je waarschijnlijk om vroeg .

Hartstikke fijn juist! Super bedankt.

Enne, heel veel succes bij je 2e gesprek natuurlijk!!

Hopelijk heb ik morgen ook een belletje..

Laat vandaag even weten wat de uitslag is!

• Amy

hey allemaal! ik ben ook door na de M&G!

en heb mijn volgende ronde pas op 28 feb in kunnen delen.

ik lees hier verhalen dat sommige mensen hun INI al in maart start!

weet iemand hoelang er ongeveer tussen zit met een positief antwoord en het starten van de ini?

ik heb namelijk wel 1,5 maand nodig om allemaal dingen te regelen mbt verhuizing en opzegging huidige baan…

• M

OMG, ik ben ook door! Gistermiddag de Meet & Greet gehad en vandaag voor 11.00 al een telefoontje met het postitieve nieuws. ZO blij!

• Elize

Ik heb een vraagje over de M&G. Ik begrijp dat er een Engelse gedeelte is en vraag mij af welke onderwerpen voorbij zijn gekomen. Ik ben afwachting van een M&G-datum en vind het zo spannend allemaal.

• Iris

Hoi allen, 

Aanstaande maandag heb ik de meet&greet. 

Zou iemand mij een paar voorbeeld vragen kunnen geven m.b.t het Engelse gesprek? 

Groetjes

• M

Hoi Iris & Elize, er zijn niet echt voorbeeldvragen. Je krijgt een kaartje met een onderwerp & daar moet je met z'n allen over praten. Mocht het gesprek stagneren, dan kunnen de recruiters vragen stellen met betrekking tot het onderwerp op het kaartje. Dit puur om het gesprek weer op gang te brengen. 

Succes beiden!

• susanne

Iris

Hoi allen, 

Aanstaande maandag heb ik de meet&greet. 

Zou iemand mij een paar voorbeeld vragen kunnen geven m.b.t het Engelse gesprek? 

Groetjes

Ik mag ook maandag! Hoe laat heb jij m&g ? Ik 1300… 

• Iris

Hoi Lola, 

Dank voor je antwoord. Heb je een voorbeeld van een onderwerp? 

@in the air. Ik heb om 1500. Heel veel succes! :)

• Flyingdutch

Zijn de onderwerpen in het engels tijdens de Meet & Greet luchtvaart geralateerd, of kan het ook een compleet ander onderwerp zijn?

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.