Afgelopen vrijdag mijn M&G gehad. Gisteren te horen gekregen dat ik door ben naar de volgende ronde 22 februari de samenwerkingsopdracht. Nog meer mensen die deze dag zijn ingepland? Kom steeds een stapje dichter bij een droom waar maken waar ik erg enthousiast van wordt.
Welk gevoel had jij over de M&G Rick?
Ik werd steeds zekerder tijdens het gesprek. Engels heb ik niet echt kunnen laten zien om dat de andere twee duidelijk beter waren in het spreken. Maar tijdens mijn pitch kon ik lekker oprecht glimlachen was ik lekker aan het vertellen en voelde het voor mij net alsof ik mij aan het voorstellen was. Ik had er een goed gevoel over maar wist niet echt wat ik er van moest denken omdat ik totaal niet uit deze wereld kom. Ik ben namelijk verre van het stereotype steward wat je normaal in het vliegtuig ziet rondlopen. Dus ben lekker mezelf geweest en heb gewoon openhartig verteld over wie ik ben.
Voelde me in het begin enigsinds ongemakkelijk omdat ik bijna nooit in pak loop. Dus daar was ik wat onzeker over omdat ik niet wist of dit de recruiters was opgevallen.
Lang verhaal kort, leuk gesprek maar aan het eind had ik geen idee wat hun nou daadwerkelijk van mij vonden. Tot gisteren
Ik werd wel direct maandagochtend om 09:30 gebeld. Ik hoop dat je hier wat aan hebt Lola, iets langer verhaal dan je waarschijnlijk om vroeg .
Hartstikke fijn juist! Super bedankt.
Enne, heel veel succes bij je 2e gesprek natuurlijk!!
Hopelijk heb ik morgen ook een belletje..