KLM cabine WERVING 6-12

• Tb

KLM

Hoe waren ieders percentages? Ben benieuwd waar de grens van wel/niet ligt? *ex zomer stessen? Ik probeer terug te lezen in dat topic, maar lees scores >80 die zijn afgewezen, en scores rond de >60 die zijn aangenomen na M&G en gesprekken. Zegt dus ook niks :(

@klm, begin dit jaar zijn in het begin volgens mij alleen mensen door gelaten met idd 80 of meer. Maar omdat er tijdens de rondes bij KLM zelf nog veel mensen afvielen hebben ze toch nog wat mensen door laten gaan met een lagere score. Geen idee hoe ze dat nu aanpakken. Succes iig :-)

• Future-steward

Jeetje wat gaat het snel allemaal. Mensen hebben al een datum voor een gesprek zelfs. Ik heb m'n testen allemaal succesvol afgemaakt. M'n percentage is 99% ( stiekem geeft dit wel een boost aan m'n zelfvertrouwen ). 

Ik heb inmiddels al een automatisch mailtje gekregen dat alle resultaten compleet zijn etc. Kan ik na het weekend ieder momentent een telefoontje verwachten of moet ik nog wachten op een bepaald mailtje dat ik wellicht gecontacteerd zal worden door KLM? 

Tb: even een vraagje aangezien je dit jaar hebt gevlogen bij KL. Krijgen alle zomer CA's een contract aangeboden of alleen de mensen die hen contract naar behoren hebben afgesloten? 

Verder heb ik een paar vragen die ik je liever anoniem wil stellen. Zou ik je daarvoor kunnen mailen? ik hoor graag van je :)

Fijn weekend allemaal XX 

• Tb

@ futuresteward, alle ‘zomers’ die goed hebben gefunctioneerd hebben een contract aangeboden gekregen. Volgens mij zijn ze op 1 hand te tellen die niet goed hebben gefunctioneerd dus ik verwacht dat er zeker rond de 220/230 benadert zijn.

Natuurlijk wil ik je vragen privé beantwoorden, maar zet liever niet mijn email hier op het forum. Maar als jij een manier weet hoe we dan in contact kunnen komen, dan help ik je graag. :-)

• Future-steward

@Candle: thnx voor je Reply.

@Tb:

Sure! Ik heb even een mail account aangemaakt:

Futurecabincrew@outlook.com.  

Zou je me hier op willen mailen? Dan zal ik je via mn echte mail contacten haha. 

All the best, 

• Tb

@futuresteward, heb je gemaild :-)

• Amy

hoi allemaal! ook ik heb mij letterlijk net aangemeld voor deze functie..

Ik ben nog in afwachting voor een uitnodiging voor alle tests.

Eerder las ik dat de gesrpekken op 21,22 en 23 december zijn.

heeft iemand informatie of dit kan worden aangepast? letterlijk 1 dag later of eerder scheelt al.

en weet iemand hoelaat op de dag de gesprekken zijn?

alvast bedankt en succes allemaal :)

• maud

Ik kon nog uit alle 3 de data kiezen en alle tijdstippen.

Ze plannen gesprekken vanaf 9 uur en dan ieder uur tot 15 of 16 uur.

Aangezien daarna de kerstdagen zijn zal er in december niet veel meer gebeuren denk ik.

Na je 1e gespreksronde krijg je binnen 2 werkdagen bericht of je op 2e gesprek mag komen.

• Angelique

Weet iemand als je bij alles bovengemiddeld heb gescoord en alleen de laatste 2 testen van drijfveren en persoonlijkheid daar slecht heb gescoord met zelfverzekerd op score 1 of je dan nog wel een kans maakt?

Ik heb de totaal score van 59,8% erg slecht dus.. maar dat komt omdat ik zo laag met zelfverzekerd sta. 

Met samenwerken enz heb ik het hoogst haalbare. 

Heeft iemand dit ook gehad en alsnog uitgenodigd of is het zo zoals ik denk dat ik nu wel kan vergeten dat ik nog verder ga in de procedure. 

Liefss Ann. 

• Flyingdutch

Ann91

Weet iemand als je bij alles bovengemiddeld heb gescoord en alleen de laatste 2 testen van drijfveren en persoonlijkheid daar slecht heb gescoord met zelfverzekerd op score 1 of je dan nog wel een kans maakt?

Ik heb de totaal score van 59,8% erg slecht dus.. maar dat komt omdat ik zo laag met zelfverzekerd sta. 

Met samenwerken enz heb ik het hoogst haalbare. 

Heeft iemand dit ook gehad en alsnog uitgenodigd of is het zo zoals ik denk dat ik nu wel kan vergeten dat ik nog verder ga in de procedure. 

Liefss Ann. 

Ik had 65 :( hopelijk worden we alsnog uitgenodigd

• maud

Het is een groepsgesprek met 4-5 kandidaten. Je krijgt anderhalve minuut om jezelf voor te stellen en je motivatie te pitchen. Daarna een gespreksonderwerp waar je in t Engels over moet praten. 

Duurt in totaal ongeveer 45 min. 

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.