KLM cabine WERVING 6-12

• maud

Maar deze info staat ook op de site van de vacature….

• Cloud

Zijn er nog meer mensen die van het weekend de testen hebben afgerond? Heb nog niks vernomen. Hoe lang duurt het gemiddeld voordat je nieuws krijgt?

• Cloud

marielle69

Vanmorgen de drijfveren- en competentietest ontvangen! :-) Gemaakt en resultaat: 100%!! Blijft natuurlijk nog alleen een uitslag op papier, maar toch…  blij op wolken dit weekend! :-)

Mag je op gesprek?

• Jet

Naomi

Zijn er nog meer mensen die van het weekend de testen hebben afgerond? Heb nog niks vernomen. Hoe lang duurt het gemiddeld voordat je nieuws krijgt?

Ik heb gisterochtend alle testen afgerond en de laatste met een 99.5% afgesloten. Hoop morgen wel gebeld te worden… En anders geduld :-) Wat was jouw score?

• maud

T

Ik weet dat ze heel druk zijn bij recruitment! Niet alleen met deze externe werving maar ook met de zomerstewardessen. 

Het kan nooit kwaad om eens te bellen en te vragen naar de status van je sollicitatie, als je het te lang vindt duren :)

Veel succes met de rondes en als je vragen hebt: stel ze hier!

Mijn tip: verdiep je goed in de taken van een stewardess en laat zien tijdens de gesprekken dat jij een servicegerichte, sociale, zelfverzekerde en commerciële persoon bent! Kom met voorbeelden waaruit dat blijkt. Blijf authentiek en kom niet te gemaakt over alsof je acteert. Recruiters zijn getraind om daar doorheen te prikken.

Thanx voor je tips en het meeleven via het forum.

Hopelijk zien we elkaar een keer aan boord ipv aan de gate ;-)

• Cloud

Jet
    Naomi

Ik heb gisterochtend alle testen afgerond en de laatste met een 99.5% afgesloten. Hoop morgen wel gebeld te worden… En anders geduld :-) Wat was jouw score?

Ik had 90 weet iemand de norm?

• Cloud

Vlinder
    Naomi
    Jet
    [...]

Ik had 90 weet iemand de norm?

Ik vrijdagavond testen gemaakt. Ik had nog geen 70% en kreeg mail dat ik op gesprek mag. Dus nu in afwachting van telefoontje.

Gefeliciteerd vlinder! Hoop dat ik dan ook gebeld word

• Jet

Kan iemand mij vertellen hoe lang je ongeveer bezig bent op zo'n dag als je op gesprek mag komen? En waar het is? Ik moet alle dagen werken maar misschien dat ik wat kan regelenen om later te komen/eerder weg te gaan.

• maud

Eerste gesprek duurt ongeveer 45 min en is op Schiphol Noord

• Jet

Ca_2017

Eerste gesprek duurt ongeveer 45 min en is op Schiphol Noord

Super!! En als je door het eerste gesprek heen bent heb je dan het volgende gesprek dezelfde dag nog?

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.