KLM cabine WERVING 6-12

• Amy

hello iedereen!

vind het super leuk alle fases van iedereen te lezen, het maakt het allemaal zo spannend!

nu had ik zelf ook weer een vraagje, want ik lees hier en daar dat KLM contact met je opneemt via je telefoon nummer…

weet iemand wanneer in het process ze je ongeveer bellen? en weet iemand of het het uitmaakt dat je telefoon nummer een buitenlands nummer is ?

ik woon namelijk niet in NL… hoop niet dat dit een probleem is voor het process.

Alvast bedankt voor jullie antwoord xxx

• maud

De volgende gespreksronde is op een andere dag

• Jet

Ca_2017

De volgende gespreksronde is op een andere dag

Toppie! Dan is dan een korte en snelle dag :-) Heel erg bedankt voor je hulp!

• jem

@Ann91 en @Bluey zijn jullie nog uitgenodigd voor het gesprek? Mijn score was ook niet al te hoog helaas…:(

• Flyingdutch

Jem

@Ann91 en @Bluey zijn jullie nog uitgenodigd voor het gesprek? Mijn score was ook niet al te hoog helaas…:(

Hey nee nog niet helaas :( hoop echt dat het nog wel gebeurd! Laten we elkaar op de hoogte houden

• jem

@Bluey ja laten we dat doen!!

@KLM wat goed :)!! Vandaag pas maar mijn score was 60 dus  ben bang dat ik niet door ben…. wat was jouw score?

• N

@ Jem en Bluey Mijn score was helaas ook niet boven de 70. Ik heb vrijdag een mail ontvangen dat er een beoordeling is geweest van mijn uitslagen, motivatie en CV wellicht wel een aansluiting is bij het profiel van KLM. Maar ze hebben maar een beperkt aantal vacatures op het moment, waardoor ik er voor nu niet bij zit. De volledige selectie procedure duurt ongeveer 4 maanden.. in die 4 maanden zal duidelijk worden of er alsnog een uitnodiging komt of een definitieve afwijzing..

Ik hoop voor jullie dat jullie beter nieuws zullen krijgen!! :) en lees het graag terug!

• jem

N

@ Jem en Bluey Mijn score was helaas ook niet boven de 70. Ik heb vrijdag een mail ontvangen dat er een beoordeling is geweest van mijn uitslagen, motivatie en CV wellicht wel een aansluiting is bij het profiel van KLM. Maar ze hebben maar een beperkt aantal vacatures op het moment, waardoor ik er voor nu niet bij zit. De volledige selectie procedure duurt ongeveer 4 maanden.. in die 4 maanden zal duidelijk worden of er alsnog een uitnodiging komt of een definitieve afwijzing..

Ik hoop voor jullie dat jullie beter nieuws zullen krijgen!! :) en lees het graag terug!

Net dezelfde email ontvangen N, laten we hopen dat we binnenkort als nog worden uitgenodigd:)!! Heel veel succes!!

• Ro

v

• N

Jem
    N

Net dezelfde email ontvangen N, laten we hopen dat we binnenkort als nog worden uitgenodigd:)!! Heel veel succes!!

Jaaaa we blijven duimen!!! :)

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.