KLM Aangenomen!

  • LeeFlyaway

    Ik begin 15 aug. Ik heb alle Info binnen gekregen. Keuringen op de planning. Konden jullie je ook enkel een afspraak maken voor het uniform passen of kwamen bij jullie wel plaatjes die je aan kan drukken net als op het voorbeeld? 

    In de Info stond een deadline maar qua keuringen is die niet te halen hadden jullie dat ook?

  • PP

    Lovetofly
    PP
    BlauwBlauw

    Ik begin 6 september en heb ook nog geen informatie ontvangen.

    Ik heb nu inmiddels wel alles via de mail binnen :)

    Wanneer heb jij medische keuring en wanneer ga je uniform passen?

    Ik ga mijn uniform passen op 3 Juli en heb half Juli de medische keuring!

  • Flyingsecretary

    BlauwBlauw

    Ik begin 6 september en heb ook nog geen informatie ontvangen.

    Ik ben net gebeld dat ik ook 6 september begin! En ze zei dat we vanaf 17 juli het aanstellingspakket kunnen verwachten.

  • Stess-to-be

    Joehoe! Ook ik ben aangenomen. Mijn cursus start 28/8!

  • Readyfortakeoff

    Flyingsecretary
    Readyfortakeoff

    Ik begin 1 augustus en heb alle info ook al binnen. Heb vandaag het uniform mogen passen, was echt super leuk.

    Ooh leuk!! Waar heb je voor gekozen? En waar hebben jullie je schoenen gekocht? Ik zit er aan te denken om medicus van van Haren te kopen.

    Ik heb van alles een genomen. En ik heb nog geen schoenen. Ik hoorde wel dat je van die medicus schoenen heel snel blaren krijgt.

  • Flying

    Ik meld me ook. *jeej* ik heb alleen nog geen INI datum omdat ze eerst mn VGB willen hebben. Ivm buitenland. Dus hoop dat dat niet al te lang duurt!!

  • Flyingsecretary

    @flying: Gefeliciteerd!! :D 

    Jij was ook aangenomen bij Transavia toch? Ik denk dat je voor KLM gaat kiezen?

  • Flying

    Flyingsecretary

    @flying: Gefeliciteerd!! :D 

    Jij was ook aangenomen bij Transavia toch? Ik denk dat je voor KLM gaat kiezen?

    Ja klopt maar doordat de vgb te lang duurde ging t niet door. Ik had idd zowiezo voor KLM gekozen. Hier had ik ook eerst gesolliciteerd.

  • Amy

    heyy!

    na lang wachten heb ik ook eindelijk een startdatum!

    ik begin 5 september.

    voor iedereen die dit jaar begint:

    laten we even contact houden via facebook op de “new blueys 2017” pagina. reageer op de poll, dan kun je zien bij wie je op de cursus komt…

  • Flyingsecretary

    Gefeliciteerd Amy! En bedankt voor de tip :)

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.