KLM Aangenomen!

  • want to fy

    Allereerst gefeliciteerd iedereen die is aangenomen. 

    Ik wil dit zelf ook heel graag gaan doen, alleen heb ik nog zoveel vragen en of het wel iets voor mij is. 

    Gezien jullie nu beginnen aan een droombaan zou ik graag van jullie willen weten hoe het is en wat jullie allemaal moeten doen, of het toch tegenvalt of juist meevalt, en hoe jullie dagen eruit zien!

  • Flyingsecretary

    veelvragen

    Allereerst gefeliciteerd iedereen die is aangenomen. 

    Ik wil dit zelf ook heel graag gaan doen, alleen heb ik nog zoveel vragen en of het wel iets voor mij is. 

    Gezien jullie nu beginnen aan een droombaan zou ik graag van jullie willen weten hoe het is en wat jullie allemaal moeten doen, of het toch tegenvalt of juist meevalt, en hoe jullie dagen eruit zien!

    Wij zijn allemaal nog niet begonnen, dus ik denk niet dat dit het juiste topic is :)

  • Flying

    Ik begin 4 september met de ini. Is iedereen hier al lid van new blueys 2017 facebook?

  • Max

    Lola1992

    Voor mensen die al zijn aangenomen: hebben jullie allemaal al een INI datum?

    Zo nee, wanneer hadden jullie het CBI?

    groetjes,

    Lola

    Hee!

    Ik heb ook nog geen ini datum, en had 18 juli het gesprek

  • Jeroen

    Dit onderwerp is gesloten, maar je bent vrij om de discussie voort te zetten op het nieuwe forum op onze nieuwe website. Dat forum zal het forum van stewardess.startpagina.nl binnenkort gaan vervangen. Dus meld je snel GRATIS aan op Luchtvaart Inside en we hopen je daar snel te mogen begroeten!

    Groetjes,

    Stewardess Startpagina / Luchtvaart Inside

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.