KLC sollicitatie winter 2023

  • Noella

    Hi! Ik afgelopen vrijdag mijn brief en CV gestuurd. Gisteren heb ik mijn motivatie video opgenomen en verstuurd! Nu wachten op de uitslag binnen 14 dagen.. Nog meer mensen die nu of pas gesolliciteerd hebben?

  • Julia

    Spannend! Hopelijk hoor je snel iets! 

    Ik ben door de video ronde heen al maar sta op de wachtlijst voor de selectiedag. Dus ik ben met smart aan het wachten op de uitnodiging daarvan haha. Hopelijk snel want ik heb er echt heel veel zin in!

  • Linda

    Hey wat leuk! Ik ben ook door de video ronde heen en sta op de wachtlijst voor een selectiedag. Iemand enige ervaring hoelang zoiets ongeveer duurt! :)

  • Nienke

    Ik precies hetzelfde! Sta ook in file, dus afwachten maar! Zou ook graag willen weten hoe lang dit meestal duurt!

  • Nienke

    Maar er is dus nog steeds een wachtrij van 6-12 maanden voordat je met een ini zou kunnen beginnen hoorde ik

  • June

    Hi allemaal!

    Wat leuk dat jullie al door de eerste ronde heen zijn. Ik heb op 19 juni van de zomer ook gesolliciteerd en mocht op selectie komen. Nu was ik aan het twijfelen om weer te gaan vliegen of te gaan studeren (ik heb bij TUIfly gevlogen). Ik koos er toen voor om me toch te gaan focussen op een studie. Dus heb ik me teruggetrokken uit de selectieronde. Mijn studie bleek achteraf toch niks voor mij te zijn. En nu mag ik pas 20 juni in 2024 weer opnieuw solliciteren, als de vacature nog open is. Weten jullie toevallig hoelang de vacature openblijft? Ik mis het vliegen heel erg en ik kan niet wachten om weer te mogen beginnen. Zijn jullie al op selectie ronde geweest?

    Liefs

  • June

    Hi allemaal!

    Wat leuk dat jullie al door de eerste ronde heen zijn. Ik heb op 19 juni van de zomer ook gesolliciteerd en mocht op selectie komen. Nu was ik aan het twijfelen om weer te gaan vliegen of te gaan studeren (ik heb bij TUIfly gevlogen). Ik koos er toen voor om me toch te gaan focussen op een studie. Dus heb ik me teruggetrokken uit de selectieronde. Mijn studie bleek achteraf toch niks voor mij te zijn. En nu mag ik pas 20 juni in 2024 weer opnieuw solliciteren, als de vacature nog open is. Weten jullie toevallig hoelang de vacature openblijft? Ik mis het vliegen heel erg en ik kan niet wachten om weer te mogen beginnen. Zijn jullie al op selectie ronde geweest?

    Liefs

  • Nienke

    June

    Hi allemaal!

    Wat leuk dat jullie al door de eerste ronde heen zijn. Ik heb op 19 juni van de zomer ook gesolliciteerd en mocht op selectie komen. Nu was ik aan het twijfelen om weer te gaan vliegen of te gaan studeren (ik heb bij TUIfly gevlogen). Ik koos er toen voor om me toch te gaan focussen op een studie. Dus heb ik me teruggetrokken uit de selectieronde. Mijn studie bleek achteraf toch niks voor mij te zijn. En nu mag ik pas 20 juni in 2024 weer opnieuw solliciteren, als de vacature nog open is. Weten jullie toevallig hoelang de vacature openblijft? Ik mis het vliegen heel erg en ik kan niet wachten om weer te mogen beginnen. Zijn jullie al op selectie ronde geweest?

    Liefs

    Hey June! Wat leuk dat je weer wil gaan vliegen!

    Kan je ons misschien vertellen hoe lang het bij jou ongeveer geduurd heeft voordat je uitgenodigd werd voor de selectiedag? :)

    Ik hoor het graag!

  • Lisa2009

    Ik heb gister mijn eerste gesprek gehad en ben door naar het tweede gesprek volgende week dinsdag, als iemand nog tips heeft, hoor ik het heel graag! Super spannend :D

  • Julia

    Lisa2009

    Ik heb gister mijn eerste gesprek gehad en ben door naar het tweede gesprek volgende week dinsdag, als iemand nog tips heeft, hoor ik het heel graag! Super spannend :D

    Superleuk! En spannend!

    Hoelang zat er tussen het moment dat je door de videoronde heen was en de uitnodiging voor de selectiedag?