Ik heb ook positief bericht ontvangen. Wil iemand mij ook toevoegen? Mijn insta is: @sieraad27
Ter info:
Nadat de basiscursussen vanaf nov 2024 waren gestopt, is KLM inmiddels weer begonnen met deze in te gaan plannen. De eerste ini's voor de grote groep mensen die al vanaf voorjaar/zomer 2024 op de wachtlijst staan, worden nu - naar verwachting - vanaf eind mei 2025 opgestart. Er lijkt dus langzaam aan weer beweging in te komen!
Ik heb een vraagje voor de mensen die ondertussen aangenomen zijn. Ten eerste natuurlijk, van harte gefeliciteerd!! Verder ben ik benieuwd of jullie al weten wanneer je je medische keuring krijgt. Wordt dit gelijk ingepland of is dat pas als je een datum voor je opleiding hebt?
En verder een algemene vraag; weet iemand of er bepaalde medicatie is die je zeker NIET mag gebruiken? Ik denk dan aan zoiets als antidepressiva of ritalin ofzo. Is dat een absolute no-go als je bepaalde medicatie slikt?
De medische keuring werd altijd ingepland zodra je een concrete ini-datum had (die je 12 weken vantevoren doorkreeg). Op dit moment lijkt de procedure een beetje anders en krijg je al een mail om je keuring te plannen vóórdat je een ini-datum hebt. Zo kregen mensen die vanaf voorjaar 2024 op de wachtlijst stonden, eind okt deze mail, konden vanaf dec de daadwerkelijke medische keuring inplannen en kunnen vanaf eind mei starten met de ini. De medische keuring staat dus helemaal los van de selectiedag en de resultaten zijn 5 jaar geldig.
Wat betreft specifieke medicatie, kun je het beste contact opnemen met KLM Health Center aangezien zij daar alles vanaf weten. Medicatie met een gele sticker lijkt mij iig niet handig als CA, aangezien jij aan boord verantwoordelijk bent voor de veiligheid.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?