KLM 2024?!!!

  • Lotte

    Dag allemaal,

    Dat is inderdaad een positief bericht in het verslag van de VNC. Laten we hopen dat het ergens in de komende maanden zover is en we (weer) mogen solliciteren. Onlangs ben ik zelf met KLM naar de Verenigde Staten gevlogen en dat was zo'n warm bad. Wat een fijne crew, heb leuke gesprekken gehad met hopelijk toekomstige collega's. Echt een kijkje in de keuken, heel leerzaam. Het was een extra motivatie om er weer voor te gaan als het moment daar is. Veel succes allemaal met jullie voorbereidingen op de sollicitatie!

  • Jeanette

    Lotte

    Dag allemaal, Dat is inderdaad een positief bericht in het verslag van de VNC. Laten we hopen dat het ergens in de komende maanden zover is en we (weer) mogen solliciteren. Onlangs ben ik zelf met KLM naar de Verenigde Staten gevlogen en dat was zo'n warm bad. Wat een fijne crew, heb leuke gesprekken gehad met hopelijk toekomstige collega's. Echt een kijkje in de keuken, heel leerzaam. Het was een extra motivatie om er weer voor te gaan als het moment daar is. Veel succes allemaal met jullie voorbereidingen op de sollicitatie!

    Wat fijn dat je heerlijk op reis was Lotte en dat met de KLM…..Het is en blijft een prachtig bedrijf. Ik wens het jou (en natuurlijk) ook alle anderen, dat KLM snel de vacature opent. Ik ben bij Lufthansa uitgenodigd voor een gesprek in Frankfurt am Main (welliswaar pas 12 maart) joehoe, heb er echt zin in:+) 

    Ik hou je op de hoogte, hoe het was….. zou dat parallel ook niet wat voor jou (of andere) “wachtende” zijn? ????????????????????????

  • Jeanette

     voor jou (of andere) “wachtende” zijn? ????????????????????????

    Sorry, mijn bedoeling was natuurlijk 1maal een vraagteken maar het vraagteken is blijven “hangen” ????????

  • Noor

    Hi dames, ik lees al mee sinds het topic uit 2022, maar vind het leuk om nu ook actief mee te praten. Ik kijk ook vol verwachting uit naar de vacature! Ik ben 40+, dus al wat ouder maar ik voel me nog jong ;) Klaar voor een nieuw avontuur! 

  • Lotte

    Wat fijn dat je op gesprek mag komen Jeanette, van harte gefeliciteerd! Ik ga voor je duimen dat het allemaal slaagt straks in maart, wat zou dat geweldig zijn.

    Ja de vlucht met KLM was heel fijn. Ben nu nog steeds in de VS, vandaar mijn latere reactie. Sorry!

    Lufthansa heb ik ook aan gedacht, maar mijn voorkeur ligt zo sterk bij KLM dat ik daar liever op wacht. Het is toch een heel traject dat start als je ergens begint en dan kun je niet meer zomaar overstappen. Althans, niet op korte termijn. Dat zou ook niet eerlijk zijn, zo voel ik het persoonlijk. Men doet immers toch veel moeite voor je om de INI te starten, de papieren in orde te maken. Dan wacht ik liever nog even op KLM, hoe moeilijk het wachten soms ook is.

    Ben uiteraard wel heel benieuwd hoe het jou straks vergaat bij Lufthansa. Heel veel succes alvast voor 12 maart, leuk als je ons hier op de hoogte wilt houden!

  • Jessie

    Hi allemaal,

    Ik las net op de site van flynow.nu dat ze verwachten dat de vacature in maart 2024 open zal gaan! Ik betwijfel wel of deze informatie juist is omdat ik het nog nergens anders voorbij heb zien komen.. maar laten we het hopen met z’n alle! :)

  • Noor

    Dat zou goed nieuws zijn! Een beetje hoop geeft moed! :)

  • Vitani

    Ik ging het meteen checken en inderdaad.. het staat onder nieuws! Wel bijzonder dat het daar wordt geschreven maar dat er nergens anders informatie over staat.. dus betwijfel of het klopt, maar ik hoop het echt heeeeeeeeel erg! 

  • Lotte

    Hoop het ook zo! Het zou wel een passend moment zijn, want op zaterdag 2 maart is de Career Experience voor de luchtvaart in de Jaarbeurs in Utrecht, waarbij KLM ook aanwezig is. Komt allen zou ik zeggen, want er is die dag speciaal aandacht voor het vak van cabin attendant. Wie weet is dat dan ook het moment dat de vacature weer wordt aangekondigd, dat zou super zijn. Het hangt in de lucht in ieder geval, nog even en we mogen echt weer gaan solliciteren!

  • Vitani

    Ik kan helaas niet komen maar had er inderdaad over gelezen. Nog even duimen draaien :D