KLM 2024?!!!

• A.

FlyBye

Hi allemaal, ik heb komende week mijn selectiedag en ben een beetje aan het bedenken wat ik aan zal trekken en hoe ik m'n haar zal doen. Voor de mensen hier die al geweest zijn, kunnen jullie daar iets over zeggen? (Ik begrijp dat jeans not done is maar hoe netjes liep iedereen er bij jullie bij? Ook zo lullig als je under- of overdressed bent)

hi FlyBye, 

Welke dag heb je deze week de selectie? Toevallig vrijdag de 24e? Ik ben as vrijdag aan de beurt en ben van plan een net pak aan te doen (pantalon met shirt en daarover een kort colbert) met een nette hak.

• FlyBye

Hi, 

ik morgen! Succes vrijdag! Ik heb ook een pak aan met nettte hak!

• Tjitske2024

Iedereen veel succes gewenst. Ik sta op de wachtlijst voor de basiscursus en daar komen dagelijks mensen bij. Op dit moment wordt er in het eindgesprek gezegd dat het een jaar kan duren voordat je start. Tegen mij werd dat in november ook al gezegd, en dit is dus vooralsnog onveranderd. Ik post het even voor jullie planning, zodat je weet waar je op rekenen kan mocht je door de selectie komen :)

• Haaaa

Hoi, allemaal! Ik heb zelf een selectiedag de derde week van februari, Heel spannend!

ik maak mij veel zorgen over de serious game, vooral omdat ik mij er niet van tevoren op kan voorbereiden

Heeft iemand toevallig tips of een idee hoe het gaat zijn?

bedankt alvast!

• Haaaa

Hoi, allemaal! Ik heb zelf een selectiedag de derde week van februari, Heel spannend!

ik maak mij veel zorgen over de serious game, vooral omdat ik mij er niet van tevoren op kan voorbereiden

Heeft iemand toevallig tips of een idee hoe het gaat zijn?

bedankt alvast!

• A.

FlyBye

Hi,  ik morgen! Succes vrijdag! Ik heb ook een pak aan met nettte hak!

Oohh spannend! Veel succes morgen maar dat komt vast goed :)

• Mo64

Haaaa

Hoi, allemaal! Ik heb zelf een selectiedag de derde week van februari, Heel spannend! ik maak mij veel zorgen over de serious game, vooral omdat ik mij er niet van tevoren op kan voorbereiden Heeft iemand toevallig tips of een idee hoe het gaat zijn? bedankt alvast!

Op dit forum wordt de hele selectiedag (inclusief de game) uitgebreid besproken. Even terugscrollen en je krijgt heel veel concrete en praktische informatie om je te helpen voorbereiden.