HID Transavia

  • A

    ja daarom snap ik het ook niet goed eigenlijk…iemand een idee hoe dat zit?

    ikzelf mag niet klagen (al had ik liever wel RTM gehad maar helaas AMS is ook leuk), maar ik snap dat het voor anderen misschien krom is, of zit er een logische verklaring achter?

  • D

    Blijkbaar gaan de nieuwe gewoon voor op de mensen die al een paar jaar in dienst zijn… Ik woon namelijk 200 km van AMS en was me toegezegd dat ik EIN-RTM zou krijgen (vorige jaren was ik RTM), nu krijg ik dus ineens te horen dat ik AMS based ben…. lekker lullig dit

  • J

    Hoi iedereen,

    Weten jullie toevallig als iedereen al bericht heeft gehad afgelopen vrijdag of maar een bepaalde groep?

    bedankt!

  • yes

    Maar een bepaalde groep, ik eenbander uit 2012 heb nog niets gehoord terwijl sommige collega's uit mijn jaar wel al iets gehoord hebben

  • HJ

    Weet een insider of er wel nog een bedoeling is dat er een initial start voor AMS (zelfs al is het voor een 4mnd contract)

    Groetjes

  • ...

    Er zal dit jaar geen Initial starten met als base AMS. Er kan ook geen garantie worden geven dat alle ca1 terug mogen komen.

  • TMM

    @…

    Hoe kom je aan deze informatie?

    Als je zo stellig kunt beweren dat er geen Initials in Amsterdam starten dit jaar, dan ben ik benieuwd waar je die informatie vandaan hebt?

  • paashaas

    Ik kan je vertellen dat … het steeds bij het rechte eind heeft gehad en de moeite neemt om dat hier op dit forum te delen. Doe er je voordeel mee en als je het niet gelooft, laat je dan niet opjutten en lees/geloof het dan maar niet.

  • ...

    Ik kon ook meedelen dat er een mail aankwam zaterdag.. Bron kan ik helaas niet vermelden. Ik wil alleen de mensen een beetje rust geven en als ik over informatie beschik dan deel ik deze met jullie wat je ermee doet is geheel aan jou

  • TMM

    @…

    Dat is heel aardig. Het betekend alleen wel, dat er dus geen werk komt dit jaar. Moet ik nu nog afwachten of Unique en/of Transavia eindelijk komt met een duidelijk antwoord of nu voor vast aannemen dat het er dit jaar weer niet inzit (ben sollicitant van vorig seizoen). Want ik neem aan als er voor de herintreders geen Initial in AMS komt het er voor de nieuwkomers helemaal niet inzit. Ik snap dat het aan mij is maar het zorgt wel voor onrust: wel of niet de opvang op standby laten staan, wel of geen vakantie plannen met de kinderen. Van die dingen.. In ieder geval bedankt voor je moeite!