Corendon zoekt Cabin Attendants!!!

  • Sinterklaas

    De ‘corendon voicemail gate’ is het schoolvoorbeeld van hoe ze met personeel om gaan. Turks mismanagemen. De mensen die zijn gebeld en waarvan toch bleek dat ze niet op gesprek mogen komen, wilde ik alleen maar een hart onder de riem steken. Niet bij treuren, maar op zoek naar een bedrijf met betere omgangsregels. Mijn persoonlijke ervaringen maken daarvoor niks uit, want anders had ik wel een nieuw topic geopend genaamd ‘CND bashen’.

  • sersam

    @sinterklaas: meen je dat nou. Vorig jaar was t ook zo gegaan. Vervelend zeg…

  • lisa

    @Sinterklaas

    Ik snap hoe je er over denkt. Ik had zelf nog maar net een plekje op de selectiedag volgens mij.

    Er zijn nu twee selectiedagen, maar weet jij toevallig dan of het hierbij blijft? Of dat als hier niet genoeg CA uit komen er weer nieuwe mensen gebeld gaan worden. ( of degenen die al gebeld zijn dan wel mogen komen)

    Anders is het wel erg zuur natuurlijk als alle plekken nu worden opgevuld.

  • Britt

    Ik had precies hetzelfde als anderen wat ik hier lees… Was ook gebeld, maar kon niet opnemen omdat ik aan het werk was en toen ik later terug belde zaten de dagen al vol…

    Hier baalde ik ook echt ontzettend van en vond het inderdaad ook niet zo netjes in de omgang. Maar zo gaat het nou eenmaal in deze tijden.

    Ben nu vanmiddag gebeld met de mededeling dat er iemand had afgezegd en mag nu alsnog op gesprek komen vrijdag a.s.!

  • stess-to-be

    @ Britt

    Wat leuk! Wat zul je blij zijn!

    Hoe laat mag je?

  • Barbara

    Sinterklaas,

    Ik geloof dat je nog eens goed bij je eigen arrogante manier van denken moet gaan kijken voordat je andere Airlines onnodig zwart maakt, KLM trans Arke Corendon we zijn allemaal “echte” maatschappijen.

    Het grote verschil is dat de meiden die bij Corendon aan de slag kunnen binnen aanzienlijke tijd Zich kunnen bewijzen en purser of andere leuke functies kunnen aangaan.

    Terwijl je bij bv grotere Arilines opgaat in de nietszeggende mensen..

  • flydude

    @Barbara: Ik ben bij Dutchbird begonnen hoor, dus het spijt me als je dat ziet als arrogant. Ik deel mijn ervaringen graag om anderen te helpen. Dit gedrag naar nieuwe kandidaten bevestigt het onvermogen om zelfs dat te stroomlijnen. En als ik kan vertellen dat dat een voorbode is van de algehele bedrijfsvoering waar ik zelf mee te maken heb gehad, dan kunnen de mensen die zo zijn behandeld zich er eventueel meer in berusten dat ze ergens anders beter af zijn. Daarnaast heb ik nooit met een slecht woord gesproken over HV/OR/KLC/KLM etc. Dus maak je hier niet druk om Barbara.

  • Barbara

    Lieverd je bent heus niet de enige met wat ervaring in de cabine.. Je praat niet tegen een 21 jarige,

    Kortzichtig in deze tijden van crisis, is het enige woord wat ik hieraan kan toevoegen

  • Sinterklaas

    Niet kortzichtig Barbara, eerder verbitterd ;-)

  • Nicole

    deze forums zijn toch ook bedoeld om je ervaringen te delen. En als … dat heeft dan mag dat dan ook. Maar het is maar een verhaal tegenover zoveel positieve. Trek dan zelf je conclusie en ga hem/ haar niet afkraken omdat het niet is wat je wilt horen