KLC sollicitatie

  • nee

    Voor degenen die het tweede gesprek al hebben gehad eerder, hoe lang duurde het voordat je iets hoorde?

    @weflysohigh ging goed! heb ook tweede gesprek al gehad, succes!!

  • M

    Heb vandaag ook m'n tweede gesrpek gehad, ze zeiden dat het 10 werkdagen kon duren… SUPER LANG!

    Iedereen die de 17e op 2e gesprek moet, heel veel succes allemaal! :)

  • nee

    Ja super lang 10 werkdagen bij mij zeiden ze ook ga maar uit van 2 weken, maar ik vroeg me af of het ook echt bij iedereen 2 weken had geduurd

  • maud

    Je krijgt eerst een presentatie over KLC als bedrijf van een half uur.

    Daarna heb je een engels gesprek van 10 minuten met 2 recruiters. Gewoon een gesprekje waarin je je voorstelt en wat over jezelf vertelt.

    Als je dat goed hebt gedaan krijg je een groepsgesprek met nog 4 andere sollicitanten en 3 recruiters tegenover je.

    Er worden allerlei vragen gesteld die je kort en bondig moet beantwoorden. Voor dit groepsgesprek staat 30 minuten.

    Je moet even iets over jezelf vertellen, wat je motivatie is voor de functie, waarom KLC, wat is je favoriete KLC bestemming etc.

  • nee

    1e gesprek: zorg dat je Engels goed is, hier zijn ze streng op en bij het groepsgesprek zorg dat je jezelf goed kunt presenteren en goed kunt verwoorden waarom jij hier solliciteert.

    2e gesprek: ik weet nog niet of ik ben aangenomen en weet dus ook niet of ik het goed heb gedaan, ik vond het zelf wel een prettig gesprek. Je praat met 2 recruiters en het duurt ongeveer een uur maar het vliegt zo voorbij, gewoon lekker praten en je enthousiasme laten zien.

    Daarna krijg je binnen 2 weken schriftelijk bericht of je bent aangenomen of niet.

    Verder kan je heel veel tips vinden hier op het forum als je goed zoekt ;)

  • Fabienne

    Hoi allemaal!

    Zijn er mensen die 29 maart om 12u het eerste gesprek hebben?

    En zo ja, misschien is het leuk om van te voren af te spreken bij Schiphol Plaza bijvoorbeeld.Elkaar een beetje leren kennen dat zal voor mij in ieder geval wat spanning schelen haha!

    Ik hoor het wel!

  • M

    Als ik het goed heb bijgehouden, hier op het forum, zijn er sinds het openen van de vacature in september zo'n 10 eerste selectiedagen geweest. Waarvan de laatste 2 hun 2e gesprek vorige week dinsdag en donderdag hadden. Maar er zullen er dus een heleboel zijn, van voor die week, die de uitslag van hun 2e gesprek al lang hebben… toch? : )

    Ik had de mijne vorige week dinsdag en het wachten op de uitslag valt me ZWAAR. Super zenuwachtig.

  • nee

    Ik wacht ook nog steeds op de uitslag….. Vorige week had ik 2e gesprek

  • M

    Heb jij eigenlijk al je 2e gesprek gehad @g-mail & zo ja, heb je de uitslag al? : )

  • nee

    Wat jammer g-mail! Stond in die mail ook de reden voor afwijzen?

    Of moet je daar dan voor bellen?

    Post is bewerkt op mrt 22, 2016, 9:59 a.m. door stess

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.