KLC sollicitatie

  • stephanie

    2 weken terug opgenomen, vandaag gebeld krijg morgen reactie!:) het is inderdaad druk denk ik

     

  • Amber

    Het kan ook heel snel gaan! Ik heb 4 weken geleden m'n eerste selectiedag gehad, week erna 2e gesprek en vandaag gebeld voor medische keuring! Die staat voor volgende week gepland! Nu aftellen… Hopelijk snel een oproep voor een INI! :)

  • M

    Nog iemand gesprek op 13/december?

  • xMelissaMary

    Ik heb vanmorgen ook eindelijk een reactie gehad!

    Gesprek staat ingepland om 13:00 op 11 januari :)

  • Lotte

    Is er toevallig iemand die zijn 1e gesprek ook om 13.00 uur heeft op 13 december? Spannend he?

  • Chakira

    Hi all, 

    Ik heb zojuist een mail gekregen dat ik op een eerste selectiedag mag komen. Ontzettend blij natuurlijk! Maar de enige datum die nog beschikbaar is, zit ik in het buitenland. Kan ik denken jullie gewoon mailen om te vragen of er nog andere data beschikbaar komen, of dat ik eventueel op een volle dag erbij kan? In de mail staat namelijk dit;p?

    Door de vele reacties op deze vacature kan het zijn dat u niet direct een afspraak kunt inplannen. Wij adviseren u om onze online agenda regelmatig te checken. Wij gaan ervan uit dat wij u voldoende geïnformeerd hebben en zien uw komst graag tegemoet.

    ​ Dus weet nou niet zeker of er dan nog meer data bij komen. of niet. Iemand een idee of dat zo is?

  • Chakira

    justchakkie

    Hi all, 

    Ik heb zojuist een mail gekregen dat ik op een eerste selectiedag mag komen. Ontzettend blij natuurlijk! Maar de enige datum die nog beschikbaar is, zit ik in het buitenland. Kan ik denken jullie gewoon mailen om te vragen of er nog andere data beschikbaar komen, of dat ik eventueel op een volle dag erbij kan? In de mail staat namelijk dit;p?

    Door de vele reacties op deze vacature kan het zijn dat u niet direct een afspraak kunt inplannen. Wij adviseren u om onze online agenda regelmatig te checken. Wij gaan ervan uit dat wij u voldoende geïnformeerd hebben en zien uw komst graag tegemoet.

    ​ Dus weet nou niet zeker of er dan nog meer data bij komen. of niet. Iemand een idee of dat zo is?

    Nevermind, ik heb nog een keer gekeken en nu was er dus een andere dag beschikbaar. 13 december eerste selectieronde!

  • M

    sementha

    Vandaag gesolliciteerd en binnen 10 minuten mail terug gehad met de link om een video op te nemen.Hoop niet dat het al te lang duurt voordat je op gesprek mag komen.^^D  Vorig jaar ook gesolliciteerd, maar helaas bij het engels gesprek afgewezen :(   Was zo super zenuwachtig, ze konden ook duidelijk merken dat dit de eerste keer was dat ik solliciteerde en wouden graag dat ik het de volgende keer weer probeerde. Ik ga denk ik wel een sollicitatie curces volgen, ben nu iets meer dan een jaar weg bij klm op de grond maar dat kan je nu wel duidelijk merken dat ik niet weet waar ik moet beginnen met voorbereiden haha 

    Hi Sementha,

    Wanneer heb jij vorig jaar gesolliciteerd en ben je afgewezen? 

    Ik heb halverwege oktober 2015 gesolliciteerd. In januari 2016 mocht ik een afspraak inplannen & mijn eerste + tweede selectieronde had ik halverwege maart 2016. Toen kwam ook de afwijzing per mail.

    Het was mij onbekend of je een jaar moest wachten na je afwijzing, of een jaar na je sollicitatie. Heb hiervoor naar HR gebeld & ze konden me niet echt een antwoord geven, maar zeiden dat ik het gewoon weer moest proberen.

    Vandaag gedaan & nu nog m'n filmpje opnemen. Ben weer net zo nerveus als vorige keer, haha!

     

  • maud

    Ik had hetzelfde en kreeg een onduidelijk antwoord van KLC…

    Dus gewoon gesolliciteerd en ben nu uitgenodigd voor 10-1

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.