KLC sollicitatie

  • Lovetofly

    Ik heb echt nog steeds niks.. Denk niet dat het dan positief is :( Aangezien ik hem dinsdag heb verstuurd..

  • Charlane

    sgmvb

    Ik heb ook een mail gehad om filmpje op te nemen, dus heb hem net opgenomen en verstuurd.

    Helaas door de zenuwen soms stotteren en niet goed uit mn woorden komen of in herhaling vallen,

    maar hier zullen ze hopelijk doorheen kijken.

    Helemaal zenuwachtig voor het antwoord wat ik ga krijgen, na zoveel jaar proneren hoop ik nu een keer geluk te hebben.

    Ik ben 22 jaar haha voor iemand die wil weten :D

    Ik heb dat ook hoor! Ook tijdens mijn filmpje heb ik me 1 of 2 keer versproken maar ben toch uitgenodigd! We zijn ook maar menselijk he! 

    Ik ben 24 jaar en heb wel wat ervaring in de luchtvaart.

  • Cestmoi

    Je kan alleen 13/10 inplannen..

  • Charlane

    sgmvb
    flyingdutchie

    Ik heb dat ook hoor! Ook tijdens mijn filmpje heb ik me 1 of 2 keer versproken maar ben toch uitgenodigd! We zijn ook maar menselijk he! 

    Ik ben 24 jaar en heb wel wat ervaring in de luchtvaart.

    Haha ja dat is waar, daar zullen ze wel doorheen kijken denk ik! Aah super goed, gefeliciteerd!! Heb je al eerder gewerkt in de lucht? Ik als grondstewardess op Schiphol haha 

     

    Dankjewel! Ik heb eerder als grondstewardess gewerkt en vlieg nu 3 jaar voor Transavia.

  • Lovetofly

    Ik heb ook nog steeds niks gehoord.. Zo jammer :(

  • Charlane

    enJOY123

    Ik heb ook nog steeds niks gehoord.. Zo jammer :(

    Wanneer heb jij je motivatie verstuurd?? Want heb ook nog niemand gehoord die bericht heeft gehad die niet op gesprek mag komen.

  • Lovetofly

    Maandag gesolliciteerd en woensdagavond filmpje opgestuurd! Ik dacht eerst dinsdag, maar had hem toch wat later verstuurd..

  • Charlane

    enJOY123

    Maandag gesolliciteerd en woensdagavond filmpje opgestuurd! Ik dacht eerst dinsdag, maar had hem toch wat later verstuurd..

    Ze hebben nog tot woensdag dus! Duimen!! 

  • Lovetofly

    Ja, alleen jullie hebben ook veel eerder het mailtje gehad! Ik wil dat ook :p

  • Lovetofly

    woow dan hoor je het sowieso maandag!

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.