KLM cabine WERVING 6-12

  • imo

    Jet

    Ik zit ook in de sollicitatieprocedure van KLC, maar moet nog steeds een dag selecteren om op gesprek te komen. Zou ik mij hiervoor afmelden? Of is dit niet nodig? En wat als ik mij afmeld, moet ik dan een jaar wachten tot dat ik weer mag reageren op een vacature?

    Dat kan! Een collega van mij had ook een selectiedag gepland staan bij KLC maar last min toch besloten het niet te doen omdat ze liever bij KLM zou willen vliegen. Ze heeft toen gemailt en dit eerlijk aangegeven en gevraagd of ze nog wel bij KLM kon solliciteren en dat was mogelijk. Het is alleen niet mogelijk als je al op selectiedag bent geweest en bent afgekeurd of al bent aangenomen. Succes!

  • imo

     

    Jet

    Ik zit ook in de sollicitatieprocedure van KLC, maar moet nog steeds een dag selecteren om op gesprek te komen. Zou ik mij hiervoor afmelden? Of is dit niet nodig? En wat als ik mij afmeld, moet ik dan een jaar wachten tot dat ik weer mag reageren op een vacature?

    Post is bewerkt op dec 6, 2016, 4:21 p.m. door imo

  • imo

    imo
    imo
    Jet

    Ik zit ook in de sollicitatieprocedure van KLC, maar moet nog steeds een dag selecteren om op gesprek te komen. Zou ik mij hiervoor afmelden? Of is dit niet nodig? En wat als ik mij afmeld, moet ik dan een jaar wachten tot dat ik weer mag reageren op een vacature?

    Dat kan! Een collega van mij had ook een selectiedag gepland staan bij KLC maar last min toch besloten niet te gaan omdat ze liever bij KLM zou willen vliegen. Ze heeft toen gemailt en dit eerlijk aangegeven en gevraagd of ze nog wel bij KLM kon solliciteren en dat was mogelijk. Het is alleen niet mogelijk als je al op selectiedag bent geweest en bent afgewezen óf al bent aangenomen. Succes!

     

     

  • Jet

    imo
    imo
    imo
    [...]

    Dat kan! Een collega van mij had ook een selectiedag gepland staan bij KLC maar last min toch besloten niet te gaan omdat ze liever bij KLM zou willen vliegen. Ze heeft toen gemailt en dit eerlijk aangegeven en gevraagd of ze nog wel bij KLM kon solliciteren en dat was mogelijk. Het is alleen niet mogelijk als je al op selectiedag bent geweest en bent afgewezen óf al bent aangenomen. Succes!

     

     

    Top! Ik ga mij eventjes netjes afmelden :-) Bedankt voor je berichtje!

  • Future-steward

    Hey guys! 

    Ook ik heb gesolliciteerd voor de functie van CA. Ik heb inmiddels én mail gekregen om de Capaciteitentest te gaan voltooien. 

    Verder geen vlieg ervaring en onwijs benieuwd naar alles. 

    Voor de mensen die ervaring hebben met zulke testen. Hebben jullie nog tips? 

    Leuk dat we elkaar hier op de hoogte kunnen houden. Iedereen veel succes in de selectieprocedure! XX 

  • jem

    Wat spannend future-steward! Ja je moet even googelen en dan kan je die capaciteitentesten online oefenen is echt heel handig:)!! Heel veel succes!!!

    Binnen hoeveel dagen moet je de Calaciteitentest doen? Ik ben namelijk nu op vakantie;)

  • Cestmoi

    Wat fijn, future steward! Hoelaat had jij ongeveer gesolliciteerd?

  • maud

    Net alle testen gedaan en goede scores…. nu afwachten of ik op gesprek mag komen…. 

  • Cestmoi

    Zo snel al? Heb je ook de competentietestalgedaan?

  • Future-steward

    Jem: thnx voor je tip. je hebt 5 werkdagen om het af te maken.

    cestmoi: ik heb rond 11:00 uur gesolliciteerd. gewoon ff geduld. Komt vast goed. Klopt het dat je begin dit jaar ook hebt gesolliciteerd? Ik zag he naam voorbij komen in een andere topic van “KLM zomer 2016”. Hoe heb jij het ervaren toendertijd.

    ca2017: Congratulations! Hoe heb je het ervaren? 

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.