KLM cabine WERVING 6-12

  • maud

    Future-steward

    Jem: thnx voor je tip. je hebt 5 werkdagen om het af te maken.

    cestmoi: ik heb rond 11:00 uur gesolliciteerd. gewoon ff geduld. Komt vast goed. Klopt het dat je begin dit jaar ook hebt gesolliciteerd? Ik zag he naam voorbij komen in een andere topic van “KLM zomer 2016”. Hoe heb jij het ervaren toendertijd.

    ca2017: Congratulations! Hoe heb je het ervaren? 

    Ik vond het heel veel en erg lastig. 

    Was dus aangenaam verrast door de goede resultaten. 

    Je kunt meteen de uitslag zien van je scores. Ben benieuwd of de drijfverentest goed genoeg is om uitgenodigd te worden 

  • maud

    Drijfverentest

    is niet zozeer moeilijk, gewoon aangeven wat t best bij je past. Ik kan alleen niet inschatten wat zij ervan vinden (had wel een 100% match met de functie), maar ja…..

  • maud

    Ik heb gisteren gesolliciteerden s middags de testen gekregen en net een mail dat ik op gesprek mag

  • maud

    Dat hoor ik nog

  • CabinGirl

    Ik ben heel benieuwd hoe de mensen van vorig jaar het hebben ervaren. Ik hoop dat een aantal daarvan zich kunnen melden hier en misschien wat info geven over hun tijd bij KLM. ;)

  • CabinGirl

    MissSky

    KLMxxxxxx heb jij ook gesolliciteerd? Zoja heb je al iets vernomen?

    Ja ik heb gisteren vroeg gesolliciteerd en heb meteen daarna de testen gekregen. Ik ga ze zometeen maken. Echter heb ik wel wat behoefte aan informatie van mensen die daar vorig jaar ook hebben gewerkt. Ik ben nu namelijk ook werkzaam in de cabine en ik heb een redelijk stabiel contract.

  • Future-steward

    Wat kan ik verwachten van het Engels en Capaciteitentest?

  • maud

    Weet iemand per wanneer de functie start?

  • Amber

    T

    Succes met de sollicitaties!

    Bij KLM worden er 300 jaarcontracten gegeven dit jaar, maar dit wordt grotendeels gegeven aan de zomerstewardessen van afgelopen seizoen. Dit waren er ongeveer 240 en ik verwacht dat minstens 90% terug gaat komen. Ik denk dus dat niet veel worden aangenomen uit deze werving, puur omdat er niet zo veel nodig zijn. Misschien wel belangrijk om te weten als je ook bij KLC wilt solliciteren. Maar je weet natuurlijk maar nooit, misschien heeft KLM toch ineens veel meer nodig… Maar dat zijn op dit moment de feiten.

    Dat klopt inderdaad! Zou zonde zijn om je sollicitatie bij KLC af te breken, omdat daar veel meer mensen worden gevraagd dan bij KLM. Alle zomer stewardessen zijn een contract aangeboden bij KLM. Denk dat de meeste daar wel gebruik van maken.

    Dus niet als dooddoener maar meer om bewuste keuzes te maken.

  • maud

    Bij de meeste airlines gaat het om 40-80 nieuwe mensen per jaar….

    Bij KLC komen ook niet zoveel plekken meer bij. 

    Er zaten veel mensen in de wacht vanaf begin 2016 en die hebben nu een startdatum. Daarmee is het grootste “gat” gedicht. 

    De kansen bij KLM en KLC zijn qua aantallen ongeveer gelijk. 

     

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.