KLM cabine WERVING 6-12

  • Blauw

    MissSky

    Ik heb morgen de lang verwachte groeps opdracht. Stukje bij beetje word ik steeds zenuwachtiger. Heeft er iemand nog tips en is het echt zoals iedereen zegt. Een leuk spel, wees gewoon jezelf en dan komt alles goed :-)!?

    Idd wees jezelf en ontspan, geen stress nodig! Gewoon goed slapen vannacht, zorgen dat je er verzorgd uit ziet en geniet! Goed de opdracht lezen en de essentiële informatie eruithalen. Het is veel tekst maar het is belangrijk dat je de opdracht snapt. Het vraagt inzicht, dingen onthouden, goede communicatie, samenwerking en vooral plezier in het spel.. 

     

  • Blauw

    ,_, wat een rare hierboven! 

  • Flyingdutch

    Iemand nog tips voor de meet & greet??

     

  • Blauw

    Flyingdutch

    Iemand nog tips voor de meet & greet??

     

    Idd even 58 pagina's teruglezen ;)  staan ontzettend veel tips tussen en wat het inhoud. 

  • Rick

    Iemand nog meer woensdag de groepsopdracht om negen uur? Heb er zin in!

  • Amy

    Voor de mensen die nog midden in het selectie process zitten, hier een leuk artikeltje van een meisje die vorig jaar hetzelfde heeft doorlopen:

    https://blog.klm.com/become-a-flight-attendant-step-1-getting-selected/

    ps. iemand nog meer de 28e groepsopdracht?

    xxx

  • Rick

    Melissa

    Hoe gaat het met iedereen? 

    Vandaag groepsopdracht en cbi gehad! Nu afwachten.

     

  • wia

    Melissa
    Rick
    Melissa

    Hoe gaat het met iedereen? 

    Vandaag groepsopdracht en cbi gehad! Nu afwachten.

     

    Spannend.. misschien hoor je het dan nog voor het weekend 

    Ik had afgelopen maandag mijn selectiedag (intern)  en ben vanochtend gebeld met positief resultaat! Yeahh zo blij!!

     

  • Rick

    Jaa ik ben aangenomen! Zo blij! Alleen ze kon nog geen cursusdatum geven. Meer mensen die dat hebben?

  • wia

    Gefeliciteerd Rick! ik heb ook nog geen datum.. 

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.