KLM cabine WERVING 6-12

  • JWZ

    Solliklm

    Zitten hier verder nog interne kandidaten die ook deze week zijn (geweest)?

     

    Ja hier een interne kandidaat ben afgelopen woensdag geweest maar nog steeds niets gehoord duurt wel lang nu hoor :(

     

  • JWZ

     Wanneer ben jij geweest…???? 

    Ja mijn groep heeft ook nog niets gehoord….. echt zenuwslopend…. had nog gedacht lekker voor het weekend… welke afdeling zit je..??

  • Blauw

    JWZ
    Solliklm

    Zitten hier verder nog interne kandidaten die ook deze week zijn (geweest)?

     

    Ja hier een interne kandidaat ben afgelopen woensdag geweest maar nog steeds niets gehoord duurt wel lang nu hoor :(

     

    P2? Dan denk ik dat ik weet wie je bent :P gezien je initialen.

    Hier je app en woensdagmaatje ;) 

    Zo blij dat we cursusdata hebben! 

    Nog meer mensen half mei? 

    Succes iedereen die nog moet! 

     

  • Flyingdutch

    Max
    Mimiek
    Hoi Saskia,

    Zijn er meer mensen die in eerste instantie waren afgewezen en nu toch op gesprek mogen komen? Ik zou 3 maanden in file blijven en heb nu toch een mail gekregen dat ze contact op gaan nemen voor het vervolg van de selectie procedure :)

    Ja! vandaag inderdaad ook -tegen de verwachting in- een mail van Randstad ontvangen dat de KLM binnen 10 dagen contact opneemt :-)!!

    Hi!

    Ik heb vorige week dezelfde mail van Randstad ontvangen!! :) Zijn jullie al gebeld geweest door KLM? Ik heb nog niets gehoord…

    Ik ook nog niet…..

     

     

  • M

    Ben ZO zenuwachtig voor m'n 2e ronde (24/02) dat ik me aangemeld heb voor een training van Cabin OK, de dag ervoor.

    Vind het een hoop geld voor iets dat geen enkele garantie biedt, maar misschien helpt het met de zenuwen & de zelfverzekerdheid.

    Nog meer mensen die de 24e hun 2e ronde hebben of de 23e een training van Cabin OK? :)

  • M

    Max

    Ik zou heel graag een sollicitatietraining doen maar Cabin Ok zit jammer genoeg helemaal vol. Kent er iemand toevallig zo'n zelfde coaches die je voorbereiden op de selectierondes?

    Ze hebben net nieuwe data toegevoegd Max! Was met ze aan het mailen & toen zeiden ze in de eerste instantie dat ze helemaal vol zaten, maar later op de dag kreeg ik ineens een mailtje terug dat ze extra rondes gingen inplannen vanwege de grote belangstelling. 

  • Am

    B

    Ik heb nog niet eerder gereageerd maar ben ook aangenomen! Begin januari meet&greet gehad zo'n 2 weken erna de volgende rondes. Ik heb te horen gekregen dat ik word ingedeeld voor de ini van 4 april, is er nog iemand voor die datum van de ini?

     

    Hoi B!

    Natuurlijk ontzettend gefeliciteerd. Mijn selectieprocedure is precies hetzelfde verlopen en ik heb gister mijn brief binnen gehad van de rijksoveheid. Verder heb ik behalve de waarschijnlijke startdatum van 4 april nog niks gehoord. Super spannend allemaal en ik heb er onwijs veel zin in!

    Hopelijk zien we elkaar op 4 april :-)

     

  • Blauw

    Am
    B

    Ik heb nog niet eerder gereageerd maar ben ook aangenomen! Begin januari meet&greet gehad zo'n 2 weken erna de volgende rondes. Ik heb te horen gekregen dat ik word ingedeeld voor de ini van 4 april, is er nog iemand voor die datum van de ini?

     

    Hoi B!

    Natuurlijk ontzettend gefeliciteerd. Mijn selectieprocedure is precies hetzelfde verlopen en ik heb gister mijn brief binnen gehad van de rijksoveheid. Verder heb ik behalve de waarschijnlijke startdatum van 4 april nog niks gehoord. Super spannend allemaal en ik heb er onwijs veel zin in!

    Hopelijk zien we elkaar op 4 april :-)

     

    Wanneer is jouw brief voor AIVD gepost?

    Ik ben ook in afwachting daarvan en ben even benieuwd.

     

  • Flyingdutch

    Annemiek
    Flyingdutch
    Max
    [...]

    Hi!

    Ik heb vorige week dezelfde mail van Randstad ontvangen!! :) Zijn jullie al gebeld geweest door KLM? Ik heb nog niets gehoord…

    Ik ook nog niet…..

     

    Yes! Vandaag gebeld voor een afspraak :-))!

    Jullie ook?

    Jaaa ik ook.  Aankomende woensdag om 1400? Wie nog meer?

     

     

     

  • Blauw

    Weet iemand al wat de medische keuring inhoud? 

     

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.