KLM cabine WERVING 6-12

  • Flyingdutch

    Okee jammer!! Ik was ongeveer rond dezelfde tijd als jullie gebeld, maar door een anoniem nummer

  • N

    Hi dames

    ik heb mijn test gister afgerond, maar helaas nog niks gehoord.

    mag ik vragen wat jullie percentage was? 

  • CD

    N

    Hi dames

    ik heb mijn test gister afgerond, maar helaas nog niks gehoord.

    mag ik vragen wat jullie percentage was? 

    84

     

  • maud

    100

  • Jet

    Whaaaa, ik raak hier helemaal zenuwachtig van! Morgenochtend ga ik mijn testen maken! IK WIL OOK, IK WIL OOK!

  • Rianne

    Leuk om dit allemaal te lezen en wat fijn dat er al zoveel een gesprek gepland hebben staan. Zelf ben ik vanmiddag gebeld voor een gesprek:) Hebben jullie nog kledingadviezen (niet m'n sterkste punt)? 

  • maud

    Voor de grond kreeg ik 5 blouses (je mag zelf kiezen hoeveel lang of kort) en 3 “onderstukken”. Ik heb 1 rok en 2 broeken. Verder kreeg ik 1 gilet, 2 jasjes, 1 trui en 1 lange jas. 

    Weet niet of dit bij de vliegdienst ook zo is qua aantallen?!?!?

  • Nien

    Zijn er ook mensen die gebeld zijn voor een gesprek die een lagere scoren hadden dan de op de vorige pagina's genoemde scores? 

  • maud

    T
    Ca_2017

    Voor de grond kreeg ik 5 blouses (je mag zelf kiezen hoeveel lang of kort) en 3 “onderstukken”. Ik heb 1 rok en 2 broeken. Verder kreeg ik 1 gilet, 2 jasjes, 1 trui en 1 lange jas. 

    Weet niet of dit bij de vliegdienst ook zo is qua aantallen?!?!?

    Ja is ongeveer hetzelfde. Je krijgt bij cabine natuurlijk ook nog andere kledingstukken (schort etc).

    En dit alles is nog van latere zorg…. eerst die rondes maar eens overleven. Nog een flinke uitdaging ;-)

     

  • Tb

    Succes allemaal! Ik heb begin dit jaar door gestaan wat jullie nu hebben (zomer contract gehad). Heel leuk dat de vacature nu open staat. KLM heeft inderdaad gecommuniceerd, zoals T al zei, dat er 300 extern worden aangenomen. Iedereen die een zomer contract had valt hier ook onder (circa 230) waarvan er veel het aanbod zullen accepteren. De rest wordt aangevuld met jullie! :-) De ‘zomers’ krijgen in feb en mrt een 3 daagse ‘opfris’ cursus en daarna beginnen eind maart de ini's voor de nieuwe ca's. Heel veel succes allemaal, wees vooral jezelf. :-)

    Post is bewerkt op dec 9, 2016, 10:10 p.m. door Tb

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.