Whooo…
wat een snelle reactie! Nou, ik zal qua mijn loon niet teveel in detail treden, maar is wel meer dan de bedragen die ik hier boven heb gehoord, vandaar.Maargoed, ik moet toegeven, daggeld is een goede aanvulling, Maar nogmaals, ik ga daar niet als ene krent leven, om dan maandelijks iets meer over te houden.Maargoed, als het ruimschoots voldoende is, dan maak ik me geen zorgen.
maar bij welke maatschappij werk jij nu= KLM waarschijnlijk. Of eerst aan de slag gegaan bij Transavia.
Ik moet zeggen dat ik dit forum super informaitef en leuk vind, maar krijg ook wel een beetje de indruk dat er echt van die ( met alle respect) mega wannabe stewardesjes tussenzitten, die echt aan niets anders kunnen denken. gelukkig is mijn hoofd wat koeler daar in….
Eigenlijk ben ik meer op het idee gekomen doordat enkele jaren geleden een selecteur van transavia tegen mij vertelde, die ik overigens tijdens ene hele andere gelegenheid ontmoette, een goede kans zou maken omdat ik een mooie, en vriendelijke uitstraling heb. nOu..hee…zijn niet mijn woorden he ..hahaha. Het idee om ( super) steward te worden ben ik toen nooit echt vergeten..geinig he…
btw..aardig dat je mij in een eerder mailtje…schat….noemade hahahaha…het is net uit met mijn verkering, dus altijd leuk om te horen he..whahaha..just kidding ofcourse…
Maar..Martinair valt me wel tegen als ik jou verhalen moet horen. Krijg er een beetje kriebels vna als ik daar nog op gesprek zou moeten…….! Alhoewel ik het een leuke maatschappij vind.