WTS

• Kim

Zouden jullie WTS aanraden om te gaan doen? De opleiding kwam op mij goed over, lijkt me erg leuk! Maar misschien beter om gelijk bij KLM te solliciteren?

Hopelijk krijg ik jullie reactie! Thanks!

• Levi

Hi Kim,

Een aantal jaren geleden heb ik ook op de World Travel School gezeten.

Ik raad het NIEMAND aan.

Ik kon niet bij de diploma-uitreiking aanwezig zijn en zit tot op heden nog steeds op mijn diploma te wachten!! En ik zat op de WTS in 1997!! Moet je nagaan!!

Na heel wat heen en weer gebel, kreeg ik 1 certificaat toegestuurd. Daar hebben mijn grootouders dus 4.000 gulden voor betaald!!

Opleiding was leuk, maar daar is dus ook alles mee gezegd.

Groetjes,

Levi.

• Kim

Jammer dat je zo negatief bent. Vond je de opleiding ook niet leuk? Of was het alleen maar dat gedoe met je diploma?

groetjes Kim

• Kim

Jammer dat je zo negatief bent. Vond je de opleiding ook niet leuk? Of was het alleen maar dat gedoe met je diploma?

groetjes Kim

• Kim

groetjes Kim

• ids

volgens mij blijft je enter hangen ;)

• Levi

Hi Kim,

De opleiding zelf beviel me goed hoor, maar vraag maar bij Content of Adecco. De WTS staat echt niet goed aangeschreven bij hen. En idd zijn ze ook bij het consumentenprogramma Radar te zien geweest. Ze beloven veel en het kost heel veel geld zo'n opleiding, maar wat krijg je er voor terug…NOTHING!!

Ik zat in een groep met 10 meiden. Allen geslaagd, maar niemand heeft een baan gekregen via de WTS. Ik raad het echt niemand aan.

Groetjes,

Levi.

• Kim

mijn computer op mn werk doet dat ook met mails. Kan ik helaas niets aan doen SORRY!!

• Maaike

Hallo Kim,

Ik ben ook geweest bij WTS en stond op het punt om me in te schrijven. Na een uitgebreid telefoongesprek met Content en nadat ik hier deze week een bericht heb geplaats met de vraag WTS of Havo? Heb ik eigenlijk wat betreft WTS zowel van Content als een paar mensen op dit prikbord een negatief advies wat betreft WTS gekregen. Ik heb dus besloten geen WTS te gaan doen. Als ik nu van Levi de reactie lees, weet ik nu zeker dat ik niet al mijn spaarcentjes in deze opleiding ga stoppen. Wat is je vooropleiding? Ik heb 2 jaar Schoevers gedaan/havo-4/mavo. Groetjes, Maaike

• kim

Hoi Maaike,

Ik heb ook twee jaar schoevers gedaan secretaresse en dir secretaresse. En heb al werkervaring, ook heel belangrijk bij bijv klm. Op dit moment werk ik als sec. Ik dacht alleen dat je met een diploma meer kans maakt op een baan als stewardess. Maar als ik alle berichten hier lees, dan weet ik dat niet zo zeker. Maandag ga ik zelf naar KLM bellen.

Ben ook al op gesprek geweest bij Flight attend school, leek me echt heel erg leuk! Maar als k alles zo hier lees ben ik er nog niet zeker van….. Pffff wat moeilijk allemaal, he!??

Groetjes Kim