SPANNEND!

• ANOUCK

mmmmm jammer maar de post komt bij mij ook wel eens om 14.00 of zelfs 15.00 whaaaa nou ja ik ga me maar weer op mijn rot baantje hier in dit suffe kantoor concentreren! Ik laat je weten als ik iets hoor!

gr en werk ze

• San

Heerlijk hoe jullie twee elkaar hier gek zitten te maken. Ik ben zooo benieuwd of jullie zijn aangenomen! Laat maar weten!

Grt. Sanne

• Pietie

haha, ik denk dat we elkaar niet gek zitten te maken. ik maak me zelf al volledig knettergek! ;-)

hopelijk morgen dan een brief…. hahaha

• anouck

he hallo….

nog even over dat gek maken….. mijn vriend heeft me pas echt gek gemaakt gisteren!

Hij had een (dunne) brief van KLM nagemaakt incl. logo en postzegel met stempel…. ik wilde hem niet openmaken want ik weet dat dun slecht nieuws is….. ik las dat ze me niet door konden laten gaan i.v.m mijn vriend die onbetrouwbaar zou zijn etc etc hahaha nou toen had ik hem door…. Ik was bloedlink….. je moet nu echt even niet zulke grapjes met me uithalen kan ik nu echt niet waarderen!

we houden elkaar weer op de hoogte….. pietie ga je toevallig nog lunchen vandaag……hiihihih succes met weer een stressdag!

• Pietie

zo zo, jouw vriend heeft wel gevoel voor humor! (maar dan op het verkeerde moment, hahahah)

uiteraard ga ik vandaag weer even naar huis tijdens de lunch. keep you posted! :-)

• anouck

en en………weer niks of al nieuws…. er is door de hitte niks te beleven op mijn werk en ben de minuten aan het tellen!De dag duurt zo lang….. whaaaaaa

• yoni

hEB JE JE ROLLENSPEL DAN OOK AL GEHAD?? WELKE CASE WAS DAT??

GROETJES

• Pietie

Gisteren was dan eindelijk de brief er, en jawel, ik ben aangenomen! Was helemaal door het dolle en ben het gaan vieren. Anouck, hoop dat jij ook al (positief) bericht hebt gehad.

Op naar de medische keuring over 2 weken!!!

:-D

• YONI

Gefeliciteerd Pietie!!

Fijn voor je dat je aangenomen bent zeg!! Had je dan vrijdag de 20e juli je 2e ronde?? Dan is dit toch wel snel dat je bericht krijgt!! Is dit altijd per brief??

Heel veel succes in ieder geval!!

Groetjes,

YONI

• esther

pietie wat heb jij als motivatie gegeven voor werken bij KLM?

zit er wat mee moest de mijne nog verder uitdiepen

esther x