SPANNEND!

• Miepje

Jammer Anouck! Bij Transavia wordt je vast wel aangenomen.

Daar zoeken ze juist commerciele mensen. ;) En ze schijnen

erg omhoog te zitten wat betreft personeel. Het is een erg leuke en gezellige maatschappij om te werken. :) Het is alleen jammer van die telkens terug kerende seizoenscontracten. Veel suc6 in ieder geval!

gr, miepje

• Miepje

oeps vorig stukje had onder het kopje Anouck gemoeten!

• San

Waarom probeer je Martinair niet? Dat lijkt mij ook een superbedrijf!

Ik wens je in ieder geval veel succes!

• Anouck

He hallo,

Leuk om te horen dat jullie wel in me geloven…… hihih doet me goed!

Ondanks het feit dat ik nog geen nieuwe baan heb gevonden heb ik gisteren mijn ontslag ingediend!!! Jihoeeee wat een opluchting was er echt klaar mee en merkte dat het ook persoonlijk een negatieve invloed op me had! Ik heb aangegeven de kans te willen krijgen om te solliciteren en dat zij ook iemand anders kunnen zoeken!

Dus nu op naar transavia en martin air….. transavia begint in september weer met werven maar ik denk dat je dan pas volgend jaar (seizoen) begint of niet?

Nou ik ben in ieder geval opgelucht dat ik binnenkort kan stoppen met deze baan en desnoods maar even een “baantje” zodat ik rustig kan nadenken over wat ik wil!

gr. en succes

• esther

hallo

heb jij wat tips voor me :) om wat minder enthousiast te zijn ? ik bedoel hoe heb jij toen gedaan?? want ik zit net met hetzelfde “probleempje” mr moet nog nr 2de ronde :-)

x

• Anouck

Ik ben gewoon mezelf geweest maar ik denk dat ik te gedreven over kwam dus meer in de zin dat ze dachten dat ik hele grote toekomstplannen had en ze me niet lang zouden kunnen binden aan KLM…. en i.v.m met mijn opleiding management etc! Probeer assertief maar ook weer niet te assertief over te komen ik denk dat dat ze ook afschrikt!

Maar wees gewoon zelef want anders val je toch door de mand…. Ik wil dit heel graag en 100 duizenden anderen met en ze hebben door de ervaring dus ook zo door als je niet jezelf bent.

succes en laat weten of het je wel gelukt is!

• esther

bedankt! zal zeker iets laten weten 16de moet ik op 2de gesprek en dan 10dagen wachten hé zoals je weet

x