Nieuwe vacatures!!!

• Anouck

He hallo,

De onregelmatigheid trekt mij aan in deze branche maar ik vind het wel prettiger om langer van huis te zijn en al het geneuzel eromheen te hebben dan 8 keer op en neer naar londen in 3 dagen en dan inderdaad midden in de nacht te melden want dan sla je wat mij betreft alsnog nachten over! Het lijkt me leuk om de afwisseling te hebben want binnen europa verlaat je nooit de kist en zie je dus ook niks van de omgeving en juist die omgeving trekt mij toch ook wel aan……. Ik denk dat ik ga voor Arke Fly of Martin Air en als dat niet lukt of ik ben het daar beu dan probeer ik KLM nogmaals en als dat niet lukt dan moet ik maar een nadenken over een ander beroep….. hihihihi

gr.

• Anouck

thanx Cin, jij ook!

• cin

Hi Anouck,

Dat je op europa nooit de kist verlaat, en dus niets kunt bezoeken ben ik niet met je eens…..als je om 12 uur of 13uur 's middags in engeland of gotenburg bent…….dan kun je vanalles gaan doen. Dit is slechts een voorbeeld van vele.

• Anouck

Heb je gelijk in maar toch trekt lange afstand in combinatie met europa me meer…..

groetjes

• cin

Dat begrijp ik :-) Het is alleen jammer dat europa een wat negatief beeld heeft bij veel mensen…..

Hopelijk kun je snel aan de slag bij een maatschappij die je leuk lijkt. Succes :-)

• sanna

bedankt Cin! jij ook heel veel succes!

ps Anouck, heb jij bij je brief voor arke fly ook een pasfoto gedaan?

• sanna

naja pasfoto?

haha een foto van jezelf?

• Anouck

Ja dat staat er ook uitdrukkelijk bij op de site waar de vacature opstaat…. succes!

gr.

• San

Succes meiden!

• Mel

Hallo dan, en vooral Cin

Lees al een tijdje mee op dit forum en vind het erg leuk om alle ervaringen te zien van iedereen. ik ben poosje geleden aangenomen bij KLC. Hoewel ik heel blij ben dat ik daar in een keer doorheen was krijg ik door mijn omgeving twijfels! iedereen denkt dat KLM beter bij me past vanwege het zoveel internationale karakter (ICA, afgewisseld met europa) etc. nu zou ik graag van iemand horen die bij KLC vliegt (in plaats van bij KLM waar veel van mijn kennissen vliegen) hoe een week er ongeveer uitzien gaat? is het echt voornamelijk maastricht, brussel en engeland? kom je werkelijk niet op de zonnige plekjes van Europa zoals spanje of frankrijk?

Ook heb ik gehoord dat KLC een jong team is, wat me erg aanspreekt, maar dit betekent vast niet overgrote deel 18 en net van school? in dat geval zou ik me wel erg oud voelen ben ik bang.

hoop dat je zin en tijd hebt om me wat meer te vertellen hoe jij het ervaart, buiten dan dat ik het idee heb dat je het geweldig naar je zin hebt! misschien kan het wat twijfels bij mij wegnemen!

dank alvast groetjes Mel