Helaas dinsdag viel al de brief in de bus met de afwijzing heel erg jammer, heb vandaag telefonische reactie gehad. De reden: Had te weinig voorbeelden van dienstverlening (5), hoeveel moet je er dan hebben? en verder had ik te weinig ervaring in de dienstverlening , ik heb 14 jaar horeca ervaring, 3 jaar detailhandel en tot op heden 4 jaar kinderopvang! Hoeveel ervaring moet een mens hebben om aangenomen te worden. Verder was ik vriendelijk,representatief, goed zakelijk,kon mijn grenzen aangeven,had een goede motevatie,en mijn engels en spaans was goed.Rollenspel niets op aan te merken.Ik weet echt niet wat de KLM wilt, heeft het dan toch aan mijn mannelijke purser gelegen die bij mij de sollicitatie afnam? Mocht het volgend jaar weer proberen,maakte dan een heel goede kans, dit gaat echt helemaal nergens over! Anyway het was nu of nooit, dus nooit, ik wens iedereen die nog moet solliciteren heel erg veel succes en geluk. Over 2 maanden vlieg ik gewoon als passagier met KLM naar Aruba! Adios!