AFWIJZING

• lieke

Hoi Jack,

Kreeg vandaag ook te horen dat ik niet ben aangenomen bij de KLM. Volgende week vrijdag! Bellen ze mij om te vertellen waarom niet.

Ik heb ruim een week moeten wachten op mijn afwijzing en nu weer en week met de reden waarom. Ze stellen je wel op de proef bij de KLM.

Jammer nu mijn zeilen bijzetten en maar eens kijken.

Groeten, Lieke

p.s. ik had ook het idee dat het aan die mannelijke purser lag, was super onvriendelijk!

• jack

He Lieke, jammer dat het niet doorgaat voor je! En inderdaad een week wachten voor de reden is wel erg lang en weer erg onpersoonlijk, hopelijk dat de reden mee valt, laat je me dat nog ff weten? Ga je nu ergens anders solliciteren of laat je het hierbij? O ja je moet trouwens wel vragen aan degene met wie je het telefoongesprek hebt of die ook aanwezig was bij je solli, want dat was bij mij niet het geval en dat is erg onprofessioneel van de klm , heb dat ook aangegeven in het telefoongesprek . Het is erg raar als iemand jou verslag VOORLEEST maar niet weet wie die voor zich heeft. Succes verder en ik hoor je! Groetjes, jack

• lieke

Hallo Jack,

Ik zou je nog vertellen waarom ze me niet hebben aangenomen. Als je nog dit forum leest hier komt het. Ik was te zakelijk en te zelfverzekerd en als ik vond dat er vervelende vragen werden gesteld(?) dan liet ik dat merken. En ik moest meer rust inbouwen. Dit laatste kan ik wel begrijpen maar dat kwam wel door de zenuwen. Maar die eerste punten begrijp ik niet zo goed. Ik denk dat ik anders ben overgekomen dan dat ik werkelijk ben. Volgend jaar mag ik het weer proberen!

Hoe gaat het nu met jou? Heb jij nog een poging gewaagd? Ben heel benieuwd.

Groeten, lieke

• KLMstes

Marko, mag ik vragen wat je bedoelt met de opmerking: bij mij ging het om de passagiers??