AFWIJZING

• Joyce

Hoi Esther,

Hoeveel voorbeelden moet je ongeveer geven?? Ik heb woensdag mijn gesprek. Ik werk nu in een hotel maar om nou te zeggen dat ik veel lastige gasten aan de receptie gehad heb. Valt dus echt heel erg mee. Heb denk ik 3 goede voorbeelden. Dus hoop dat ik t daarmee redt….

Gr joyce

• esther

goh is niet echt een aantal, ik heb gewoon verteld en blijven vertellen :-)

en ze waren tevreden want na een half uur zeiden ze dat ze alles al wisten van me omdat ik mr bleef vertellen :-)

ik kan nu niet zeggen hoeveel voorbeelden dat ik heb verteld

• esther

hey anouck proficiat!!!!!

succes ermee nog!

esther

• esther

idd ik heb ook een HBO opleiding achter de rug en ben aangenomen

selecteurs bepalen zelf heel veel wat ze met je gaan aanvangen..

geluk hebben met de selecteurs voor je,

• esther

jammer!!!!

is wel stom dacht dat je al op gesprek mocht komen?

• KLMstes

Anouck en overigen: bij de KLM werken ontzettend veel mensen die een ‘hogere’ opleiding hebben genoten. Ik denk soms weleens dat het cabinepersoneel hoger opgeleid is dan het cockpit personeel (zij hebben immers in de meeste gevallen een vliegopleiding, puur een beroepsopleiding dus) Nu weet ik wel dat je geen piloot kan worden met MAVO maar toch, bij cabine zitten advocaten, artsen, rechters, managers, etc. Heel divers en dus heel interessant. Het is ook wat Jack zegt: Eerste indruk (die maak je maar een keer). Je kent het misschien ook wel van jezelf als je iemand ziet, en daar een vreemd gevoel bij hebt, ogen staan niet ‘goed’ etc. Verder je non-verbale uitstraling etc.

Wil niet zeggen dat het geen teleurstelling is voor diegenen die afgewezen zijn, dit is natuurlijk altijd erg spijtig, vooral als je het zooo ontzettend graag wilt.

• jack

he anouck, bedankt voor de tip zal er over nadenken. groet, jack

• jack

Nee heb het daar niet over gehad wel dat alles is geregeld.Mijn kinderen zijn niet zo klein 12,9 en 5 jaar en zelfstandig. Mijn man is marinier dus we zijn wel wat gewent qua regelen van oppas etc, dus daar heeft het niet aan gelegen!

• jack

Hoi Anouck, wat voor een contract krijg je bij arke fly? Kon vorig jaar bij transavia terecht maar kreeg dan een seizoenscontract van 4 maanden daar had ik niet zóm trek in, ben benieuwd wat arke te bieden heeft en misschien waag ik dan nog een poging. Moet ik gewoon kijken bij arke fly voor de solli procedure? Alvast bedankt!

Ook nmijn gesprek met e klm vond ik een teleurstelling ik werd gebelt door iemand met wie ik niet gesproken had tijdens de solli dag, erg onprofessioneel die mevr.las een verlsag van mij op en dat was dat, heb dit wel aangegeven dat ik dit niet van de klm had verwacht. Ik neem zelf ook silli gesprekken af en als een kandidaat dan is afgwezen dan bel ik diegene zelf om het uit te leggen dat lat ik niet aan een ander over. Anyway genoeg gezeurt probeer arke misschien je hoort van me.

Groet, jack

• Marko

Bij mij zeiden ze dat ik weel een goede indruk had en erg enthousiast overkwam dus dat is niet waar KLMSTES.. Bij mij ging het om de passagiers,

gr.