Wachten, wachten....

• Saskia

Ik heb vorige week vrijdag mijn tweede gesprek bij KLM gehad.

Ik vond het in het begin heel erg meevallen, de mensen van KLM waren erg aardig en vriendelijk. Bij Adecco had ik na het gesprek een zwaarder gevoel. Het probleem is alleen dat je bij KLM geen idee hebt of je goed overkomt en de “goede”dingen verteld en zegt.

Ze blijven heel neutraal waardoor je met de dag meer gaat twijfelen aan wat je hebt gezegd. Nu is het een kwestie van wachten op de verlossende brief.

Ik maak mezelf op dit moment helemaal gek, zit er nog iemand in de wachtstand?

Groetjes

• miami

hoi!

hoelaat had jij je gespek vrijdag?

• Saskia

Om 13:15 uur, moest jij ook vrijdag op gesprek en heb je al iets gehoord?

• miami

ik was er ook om 13:15 uur!

en ik was diegene van de smintjes…. en was jij diegenen met of zonder krukken???

maar nee, ik heb ook nog niks gehoord. ik reken gewoon op het eind van deze week, dan kan het altijd meevallen!

en ze zei toch ook al dat ze het momenteel heel druk hebben?

succes met wachten… en laat je het weten?

p.s. hoe ging jouw rollenspel?

• Saskia

Ik was degene met de krukken! Dan ga ik ook maar uit van eind deze week, wel heeel moeilijk, maar inderdaad het beste. Mijn rollenspel ging wel redelijk, al ben ik erna gewoon weer erg gaan twijfelen of ik het juiste heb gedaan en of het niet te kort was.

Hoe ging het bij jou?

• miami

het ging wel goed voor mijn gevoel, alleen vond ik dat het zo kort duurde! en de “klant” werd ook niet nog “lastiger” en was best meegaand met de alternatieven die ik aanbood. Jij had toch ook case Tijdsverschil?

En hadden ze nog kritiek na het rollenspel?

• Saskia

Nee, ze vroegen alleen wat ik er van vond, geen op of aanmerkingen. Ik weet ook niet hoe dat normaal gaat hoor. Maar ja, even afwachten dus. Laat jij het ook weten of je door bent of niet? Ik zal in ieder geval voor je duimen:)

• carola

meiden Saskia en Miami, hoe ging jullie engels en wat vroegen ze? Daar ben ik wel heel benieuwd naar… Zijn ze streng?

• miami

ik zal ook voor jou duimen!!!

ben ook wel benieuwd of die andere 2 kandidaten wel of niet zijn aangenomen.

ik lees wel op het moment dat er veel mensen worden afgewezen…. en ze hebben toch zoveel nieuwe ca's nodig??? nou ja, goed voor ons hopelijk!

• miami

ik vond het engelse gedeelte echt heel erg kort. voor mijn gevoel heb ik misschien 3 of 4 zinnen gezegd!!!!

of het is een goed of het is een slecht teken…..

ze vroegen aan mij als ik een bestemming mocht kiezen wat ik dan zou kiezen en waarom.

ga jij ook binnenkort op gesprek?