Oh dat vroegen ze in het Engels?? makkelijke vraag toch? Ja spannend allemaal! En je rollenspel wat moest je doen? moet je 1 of 2 x een rollenspel doen?
Ik moet volgende maand op gesprek (tussen alle 200 anderen haha)
2x een rollenspel??? NEE gelukkig niet, hahahaha
ik had een case met als titel “tijdsverschil”. maar er schijnen heel veel verschillende cases te zijn.
in mijn gevall had ik een passagier die te laat bij de gate kwam. en tja, hoe ga je daarmee om? wat ik al eerder schreef, voor mijn gevoel ging het zo ontzettend snel! zo “lastig” vond ik de passagier ook weer niet en hij was eerder meegaand. ik vond het wel leuk om te doen, het enige gekke vond ik dat je op een stoel tegenover elkaar zit. in de praktijk is het toch ook niet zo????
daarna gaan ze evalueren met je. ze vragen dan wat je ervan vond.
en dan is het afwachten!!!
het was trouwens een HIJ en probeerde heel vriendelijk te blijven (glimlachen en vragen stellen) en proberen het probleem op te lossen met de alternatieven die al bij de opdracht vermeld stonden.
hij was ook een goede acteur en dat maakte het rollenspel nog leuker.
maar echt waar, je hoeft je niet zenuwachtig te maken, want het is echt leuk en leerzaam om te doen. en daarna zie je waarschijnijk toch nooit meer….
ik heb ook wel eens gehoord, dat ze binnen 2 minuten al weten of ze je willen hebben of niet.
dus de 1e indruk is misschien het allerbelangrijkste van de hele selectie!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?