Wachten, wachten....

• carola

Oh dat vroegen ze in het Engels?? makkelijke vraag toch? Ja spannend allemaal! En je rollenspel wat moest je doen? moet je 1 of 2 x een rollenspel doen?

Ik moet volgende maand op gesprek (tussen alle 200 anderen haha)

• miami

2x een rollenspel??? NEE gelukkig niet, hahahaha

ik had een case met als titel “tijdsverschil”. maar er schijnen heel veel verschillende cases te zijn.

in mijn gevall had ik een passagier die te laat bij de gate kwam. en tja, hoe ga je daarmee om? wat ik al eerder schreef, voor mijn gevoel ging het zo ontzettend snel! zo “lastig” vond ik de passagier ook weer niet en hij was eerder meegaand. ik vond het wel leuk om te doen, het enige gekke vond ik dat je op een stoel tegenover elkaar zit. in de praktijk is het toch ook niet zo????

daarna gaan ze evalueren met je. ze vragen dan wat je ervan vond.

en dan is het afwachten!!!

• carola

En hoe heb je het aangepakt? meeleven, vriendelijk lachen en … ? Als ze heel relax bleef kan het ook zijn dat je het toch gewoon goed hebt aangepakt!!

• miami

het was trouwens een HIJ en probeerde heel vriendelijk te blijven (glimlachen en vragen stellen) en proberen het probleem op te lossen met de alternatieven die al bij de opdracht vermeld stonden.

hij was ook een goede acteur en dat maakte het rollenspel nog leuker.

maar echt waar, je hoeft je niet zenuwachtig te maken, want het is echt leuk en leerzaam om te doen. en daarna zie je waarschijnijk toch nooit meer….

ik heb ook wel eens gehoord, dat ze binnen 2 minuten al weten of ze je willen hebben of niet.

dus de 1e indruk is misschien het allerbelangrijkste van de hele selectie!

• miami

de postbode is net geweest en weer zat er geen brief bij….

en bij jou saskia?

• Saskia

Wij hebben hier nog geen post gehad, moet nog komen, maar dan ga ik ervan uit dat ik ook nog niks krijg vandaag. Ga zo weer even kijken

• Saskia

Nee….

Weer niks in mijn brievenbus!

• Sven

GEK WORD JE ER VAN LIJKT ME.. SUCCES MET WACHTEN

• Babette

ik dacht dat mijn brief pas na twee weken kwam, tot mijn verbazing zat ie er al na twee dagen in!! AANGENOMEN! Juist omdat ik er niet op rekende… Maar soms duurt het lang, die wachttijd heeft niks met wel of niet aannemen te maken… Pff.. frustrating!:)

• Carola

Gefeliciteerd Babette! Super voor je joh!

Wanneer mag je naar de opleiding?