Wachten, wachten....

• Alex

hee!

ik was er ok vrijdag om 13:15… ik was de enige jongen daar… ik heb vandaag mijn brief gekregen en ik ben afgevallen… de redenen weet ik niet. ik zal heel erg voor jullie duimen! ik vind het niet zo heel erg hoor… ik ga het nu proberen bij martinair. maar ik had er zelf een goed gevoel over en dat heb ik nog steeds ik weet ook dat ik mijn best gedaan heb en mezelf voor de volle 100% gegeven heb. dus ik ga wel bellen en die kritiek neem ik dan weer mee voor de volgende keer!

mijn rollenspel vond ik wel goed gaan overigens.

heel veel succes

groetjes alex!

• miami

he alex!

nou ja gelukkig vind je het zelf niet heel erg! maar zou het een goed of slecht teken zijn dat wij de brief nog niet hebben gehad?? ik ga maar uit van het ergste.

maar martinair is ook heel leuk om bij te werken (heb er zelf ook 2 jaar gevlogen)!

veel succes met solliciteren!

groetjes!

• Saskia

Hey Alex,

Wat rot voor je, gelukkig vind je het zelf niet al te erg. Als vandaag een negatieve brief in bus valt (ik hoop het natuurlijk niet) ga ik het ook ergens anders proberen!

Hou jullie op de hoogte…

• Alex

dank je wel!

Ik ga het volgend jaar trouwens ook zeker weer proberen bij KLM! ik denk omdat jullie de brief later krijgen dat het wel een goed teken is… ze moeten dan ook meer regelen… maak je niet al te druk. ok?

laat maar wat weten.

grotjes alex!

• Esther

Ik heb dinsdag mijn tweede gesprek gehad, maar word nu al gek van t wachten! Haha erg he!! Ik weet ook echt niet wat ik van het gesprek moet denken. Het interview was prima, maar dat rollenspel..pffff! Vanavond rennen naar de brievenbus…

Succes met wachten allemaal!!!

• miami

hee allemaal,

nou, ik heb de brief eindelijk ontvangen (was wel al gedateerd op dinsdag….) en ik ben aangenomen!!!!

saskia en esther ik hoop ook dat jullie snel positief nieuws krijgen!

nog even succes met wachten!

• Pien

Ik las dat je het rollenspel Tijdsverschil had. Kun je (in grote lijnen) aangeven waar dat rollenspel over gaat? Dan kan ik me een beetje een beeld vormen. Ook al krijg ik misschien een ander rollenspel. Thanx!

Groetjes Pien

• Pien

Miami, zou je wat meer kunnen vertellen over het rollenspel wat jij gehad hebt? Dan kan ik me een beetje een beeld vormen. Alvast bedankt! Je zou me er erg mee helpen!

• miami

hoi pien,

“tijdsverschil” is de titel van het rollenspel.

het gaat over een passagier die te laat bij de gate komt en dan krijgt te horen dat hij niet mee mag met de vlucht.

jij bent de grondstewardess en moet dit aan de passagier vertellen.

verder moet je uitzoeken waarom hij zo laat is en wat hij voor doel heeft op de bestemming.

gelukkig staan er al bij de case alternatieven (voor het missen van de vlucht) vermeld die je kan gebruiken in het spel.

ik hoop dat je er iets aan hebt!

heb je ook binnenkort een gesprek?

• Saskia

Joehoe, heb net ook de verlossende brief gekregen en ben door!!!!

Veel succes met wachten Esther, geloof dat ik dat het moeilijkste vond van de hele selectieprocedure.