Is er iemand die op 11 maart moet gaan?
Hoi, ik heb vorig jaar aan deze selectie meegedaan,
het groepsgesprek vond ik echt leuk, je moet je eerst voorstellen in het Frans, vervolgens over een onderwerp discuteren met je groep, waarvan je 10 minuten in het Nederlands, 10 minuten in het engels en vervolgens 10 minuten in het Frans moet spreken. Zorg wel dat je vaak aan bod komt want daar letten ze op, en zeker op goede argumenten, vervolgens als je geslaagd bent dan ga je samen met een andere sollicitant een mock-up proef krijgen, dit is in een vliegtuigsimulator waar zich een aantal passagiers in bevinden die het bont maken, en dan moeten jullie de situaties onder controle krijgen, heel fijn was dat en duurt ook een half uur zodat je weer 10 minuten in een andere taal moet communiceren.
xxx
Hey, ik ga 11 maart naar de selectie dag van Jetairfly. Ik had al voorheen bij Thomas Cook gesolliciteerd. Helaas was ik daar niet aangenomen. Ik heb zelf een jaar in Frankrijk gewoon om mijn Frans een beetje bij te spijkeren. Maar bij Thomas Cook was dat niet voldoende.
Ik heb het idee dat de selectie procedure een beetje lijkt op die van TC. Want daar was het ook een discussie in NL, FR en EN. En daarna 1 op 1 gesprek.
Heel veel succes alvast toegewenst voor 11 maart, ik zie je daar wel!!!
Hallo allemaal,
Ik heb gezien dat de vacature voor JetairFly nog steeds open staat. Ik heb dan ook direct mijn CV verstuurd! Nu vroeg ik me af hoe lang het duurt voordat je antwoord krijgt? Laten ze ook iets weten als je niet wordt uitgenodigd voor de sollicitatiedag? Want dat wachten duurt zo lang :-)
Blijkbaar zijn ze toch behoorlijk streng vermits de vacature al maanden open staat en ze nog steeds mensen zoeken. Ze zeggen wel dat je geen ervaring moet hebben, maar volgens mij maak je dan toch niet veel kans…? Is er al iemand zonder ervaring binnengeraakt bij JetairFly voor dit zomerseizoen?
Groetjes,
Anouk
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?