23-02 Jetairfly

• Anouk

Hoi Lorena,

Dank je voor het vlugge antwoord! Duurde het bij jou lang voordat ze je contacteerden?

Groetjes

• Eef

Hallo allemaal,

Kan iemand me vertellen waaraan ik me kan verwachten tijdens de selectiedag van Jetairfly als cabin crew member? Wat houdt het groepsgesprek precies in? En waar let men vooral op?

Ik hoop dat iemand me kan helpen..

Alvast bedankt,

groetjes

• L

Is Jetair weer aan het werven dan? :S

• Eef

Ja, moet volgende week langsgaan voor een selectieronde… Vandaar mij vraagjes! ;-)

• maris23

Hoi,

Ik weet niet of het nog op tijd is, maar als je nog vragen had over de selectie… stel ze gerust! Ik werk nu een half jaar voor JAF, had vorig jaar rond dezelfde tijd selectie :-)

Mariska

• Eef

Hey Maris23,

Bedankt voor je reactie! Het groepsgesprek is goed verlopen. Volgende week moet ik wel nog eens langsgaan voor een individueel gesprek. Hopelijk valt dat ook wat mee.

Wat super dat je als stewardess werkt. Hoe bevalt het werk je?

Veel succes nog, groetjes!

• maris

Hoi Eef, wat fijn dat je groepsgesprek goed verlopen is! Niet al te veel zorgen maken om het individueel gesprek, als je de groepsoefening en de mock-up hebt overleefd zal dit geen probleem voor je zijn ;-)

Zoals ik al zei, ik werk er nu vanaf juni en het is er echt heel ‘tof’. Vooral de sfeer onder de collega's is geweldig! Ik ga altijd met veel plezier naar m'n werk.

Mag ik vragen hoe je erop bent gekomen bij Jetairfly te solliciteren? En ben je Vlaamse of Nederlandse?

In ieder geval veel succes met de volgende ronde, en wie weet tot snel. Mocht je nog vragen hebben… aarzel niet!

• jeroennn

hoe oud moet je eigenlijk zijn om te solliciteren, 18?

xx

• Martijn

Ik denk 21, in verband met visa voor landen

• maris

Nee hoor, je kan solliciteren als je 18 bent!