Emirates sollicitatieprocedure

  • Kel

    Beste dubaigirl,

    Klopt het dat je bijv na een bepaalde tijd geen bezoek meer mag ontvangen?

    Wat zijn de minder leuke dingen?

    En zit je een bepaalde tijd vast aan je contract wat als je het nou echt niet leuk vind, heimwee ik zeg maar wat?

    Gr. Kelly

  • Love2Fly

    Hoi meiden,

    Ik werk nu al 3 maanden voor Emirates en ik kan jullie vertellen dat alle verhalen die rondgaan echt spookverhalen zijn.

    Je mag inderdaad geen bezoek meer hebben na 1 uur middennacht. En dat is alleen voor mensen buiten het bedrijf.

    Als je je familie bij je wilt laten blijven is dat totaal geen probleem maar dat moet je van te voren aangeven. Je kan zelfs je familie 50% of 90% korting geven op een ticket als je wilt dat ze bij je komen op vakantie.

    Verder is het echt super om hier te werken. Je hebt echt alle vrijheid om te doen en laten wat je wilt.

    Het vliegen zelf is ook erg leuk. Alle collega's zijn heel aardig en staan klaar om je met alles te helpen.

    Ik adviseer iedereen die de ambitie en motivatie heeft om hier te komen werken om het zeker te doen.

    En als het de eerste keer niet lukt bij de selectie moet je het gewoon blijven proberen want het was mij ook niet meteen gelukt.

    Heel veel succes met alle selectie dagen/rondes die jullie gaan krijgen.

    Het gaat het echt allemaal waard zijn als je eenmaal hier bent.

    Groetjes,

    Love2Fly

  • Fgr

    Wat leuk om te lezen Love2Fly!

    Hoe lang heb je er over gedaan voor dat je aangenomen was?

    Ik ben al naar 2 open dagen geweest, en ik kom elke keer niet erg ver.

    Begin de moed een beetje te verliezen.

  • Laura

    Hallo mensen,

    Ik heb ook een vraag over de sollicitatie procedure.

    Hoeveel tijd moet je er voor uittrekken van begin tot eind?? vinden de rondes allemaal in één week plaats?

    Als ik namelijk word uitgenodigd voor een open dag moet ik vrij nemen van mijn werk.

    Is een weekje vrij nemen genoeg?? En moet je steeds terugkomen naar de plek waar de open dag is geweest, of kan het ook ergens anders zijn??

  • Laura

    Is er iemand in de gelegenheid om even mijn vragen te beantwoorden??

    Zie onderstaand bericht.

    Hallo mensen,

    Ik heb ook een vraag over de sollicitatie procedure.

    Hoeveel tijd moet je er voor uittrekken van begin tot eind?? vinden de rondes allemaal in één week plaats?

    Als ik namelijk word uitgenodigd voor een open dag moet ik vrij nemen van mijn werk.

    Is een weekje vrij nemen genoeg?? En moet je steeds terugkomen naar de plek waar de open dag is geweest, of kan het ook ergens anders zijn??

    Ook heb ik ergens gelezen dat het salaris wat je bij Emirates verdiend niet uitvoerbaar zou zijn. Dus dat het niet mogelijk is om geld vanuit Dubai over te schrijven naar een Nederlandse rekening. Lijkt me een beetje uitzinnig toch?? Als ik geld vanuit mijn rekening in Dubai wil overschrijven naar mijn Nederlandse rekening, moet dit toch gewoon kunnen??

  • Jelle

    hallo,

    Ik heb een uitnodiging gekregen voor de recruitment event in Amsterdam komenden zondag 28 september.

    Uiteraard wil ik er graag heen, en word 9 uur verwacht, maar heb smiddags weer een andere afspraak. Ik vroeg me af tot hoe laat het duurde.

    Verder enige informatie over de invulling van de dag is ook wel welkom.

    Wat nou als ik niet kan, zou ik dan 12 oktober in Oslo kunnen? Zulk iets meende ik wel te lezen.

    groet

  • Kyara

    Ik heb precies dezelfde vraag!

  • M

    Je moet bij google emirates assessmentday experience of ervaring invullen.

    heb daar veel info kunnen lezen van kandidaten in andere landen.

    wat ik las is dat de dag uit verschillende rondes bestaat en bij elke ronde kun je afvallen.

    kom je overal doorheen dan kan het volgens mij wel tot 1900uur duren.

  • Astrid

    Mochten jullie je echt goed willen voorbereiden op de sollicitaties bij Emirates de KLM of een ander luchtvaartmaatschappij dan kan Flynow.nu je echt goed helpen. Met deze training vergroot je de kans om aangenomen te worden enorm!