Emirates sollicitatieprocedure

  • Mila

    Een vraagje:

    Controleren ze je diploma? Moet je het meenemen of kopie afgeven?

    Voor diegenen die zijn aangenomen op welk punt hebben ze gelet?

    Wat vond je moeilijk en makkelijk in het gesprek?

    Is het probleem als je grammaticale fouten maakt bij het spreken van Engels?

    waar keken ze naar op werkervaring?

    Wat is je werkervaring?

    Alvast Bedankt :)

  • Mila

    Een vraagje:

    Controleren ze je diploma? Moet je het meenemen of kopie afgeven?

    Voor diegenen die zijn aangenomen op welk punt hebben ze gelet?

    Wat vond je moeilijk en makkelijk in het gesprek?

    Is het probleem als je grammaticale fouten maakt bij het spreken van Engels?

    waar keken ze naar op werkervaring?

    Wat is je werkervaring?

    Alvast Bedankt :)-D

  • M.l

    Hoe zit het met het contract?

    Je krijgt een contract voor drie jaar, maar als je dan bijvoorbeeld na een jaar toch wilt stoppen, moet je dan nog steeds iets terug betalen of geldt dat alleen binnen een bepaalde periode? Wie weet hier meer van? Kan dit nergens terug vinden..

  • DubaiGirl

    Hi M.I,

    De proeftijd is 6 maanden en als je binnen die periode weg wilt, moet je geld neerleggen.

    Ga je na 6 maanden weg, hoef je niks terug te betalen!

    DubaiGirl

  • M.I

    Hoi DubaiGirl,

    Bedankt! Ik dacht dat het langer was.

    Jij werkt bij Emirates? :)

    Ik ben uitgenodigd voor de assessmentday, nu alleen nog even afwachten op een datum in de buurt.

    Lijkt me een super ervaring om daar te werken!

  • DubaiGirl

    Hii M.I,

    Ja ik werk nu 4 maanden voor Emirates en het is een super ervaring!

    Leuk dat je bent uitgenodigd :) Heel veel succes!!

    Liefs,

    DubaiGirl

  • arab

    Wie heeft er eerst online een sollicitatie ingestuurd, los van evt. open days/assessment days, en hoe lang duurde het voor je een positieve reactie kreeg?

  • martin

    Hoi DubaiGirl,

    Ik ben zeer geinteresseerd in een fasinerende baan bij Emirates.

    Kunt u mij vertellen waarom ik speciaal moet keizen voor deze maatschappij? Wat spreekt u extra aan en wat biedt deze maatschappij meer dan bv andere maatschappijen.

    Welke motivatie voor mijzelf kan ik het beste zeggen ? Wat is uw motivatie geweest om stewardess te worden. En wat is voor een maatschappij heel erg belangrijk.

    Mijn Nederlands is op een normaal niveau maar niet perfect, maar naast dat ik redelijk goed Engels beheers praat ik vloeiend portugees.

    Alvast bedankt voor uw reactie.

    MvG.

  • Alvw

    Hoi Allemaal,

    Ik heb 15 februari a.s. mijn assessment day in Amsterdam, onwijs spannend natuurlijk!

    Ik neem mijn CV mee, en moet ik ook nog mijn motivatiebrief meenemen of hoe kan ik dat het beste voor elkaar boksen?

    En als ik word aangenomen (hoor ik dat gelijk aan het einde van de dat?), kan ik dan bijvoorbeeld in oktober of november dit jaar beginnen, aangezien ik mijn stage bij de Singapore Airlines nog moet afronden die in april begint en in september eindigt?

    Ik hoor graag van jullie!

    Groetjes!

  • Niesje

    Hoi Alvw,

    Heb jij direct een assessmentday ! Wat leuk !! Ik ga 15 februari naar de open day.

    Denk dat je het beste je motivatiebrief ook mee kunt nemen inderdaad.

    Succes !!

    Liefs