Emirates sollicitatieprocedure

  • JDF

    En wie is er 8 Juni bij in Rotterdam? Voor diegenen die naar de open dagen gaan: succes alvast!

  • Mark

    Ik ben er bij 8 juni!

  • Angela

    Nou iedereen veel succes de 8e.

    Laat weten hoe jullie het hebben ervaren!

    Ik ga 15 juni, voor mij 5 min. met de auto.

    Grtn,

    Angela

  • Kim

    Wordt er meteen ook een assessmentday gehouden die dag?

    Want toen ik 2 jaar geleden ging naar een open dag toen besloten ze ineens om maar meteen een assessment dag erin te gooien namelijk

  • Kim

    Yes ik ben er ook bij de 15e! :D

  • Angela

    'Hi Kim,

    ik lees dat je morgen naar de open dag gaat van de Emirates.

    Voor mij is het de 1e keer.

    Heb je zin om samen naartoe te gaan.

    Kunnen we ergens afspreken?

    Ik zou het erg leuk vinden. Je mag mij ook bellen 06-24240302

    Grtn,

    Angela

  • Yuridia

    Hallo allemaal,

    Ik wil aanstaande zaterdag naar de open dag in Rotterdam gaan. Ik heb alleen nog een vraag. In het geval dat je wordt aangenomen (even heel optimistisch) kan je dan ook aangeven dat je op een later tijdstip wilt beginnen? Ik ben namelijk pas in februari/maart klaar met mijn studie en deze wil ik eerst afmaken voordat ik hieraan zou beginnen.

    Dankjewel alvast

  • LIS

    Ik heb onlangs via emirates.careers voor de opendag aangemeld.

    Maar nog geen reactie ontvangen ? Ik krijg pas over 3 maanden bericht . Het is een opendag kan je ook zonder uitnodiging daar naar toe ? Als je je cv meeneemt etc ?

    Bedankt.

  • Hanae

    Hallo allemaal,

    Ik lees dat er wat test afgenomen worden. Waar gaat de test over. Hoe lang duurt zo'n sollicitatiegesprek. Ik ben uitgenodigd voor de 14de maar ik ben wel nieuwsgierig. Ik hoor graag van jullie ervaringen.

    Gr Hanae

  • D

    Komop mensen. Je engels moet goed zijn en wat is de betekenis van “open day”?

    Juistem dat iedereen dus vrij kan solliciteren.

    Iedereen die zich aanmeld krijgt het mailtje met de info over die betreffende open dag

    Zelfs als je gewoon ingeschreven staat op de site maar niet hebt aangemeld voor die bewuste open dag word je er alsnog over op de hoogte gebracht.

    OFtewel gewoon gaan dus en niks afwachten.

    Groetjes en tot morgen