Stewardess zoekt stand-by kamer

  • Stewardess

    Beste joyce,

    Dank u wel voor de snelle reactie. Eind deze week neem ik contact met u op voor een bezichtiging. Heb begin volgende week meer uitsluitsel over mijn werkbare dagen.

    Groet

  • Marloes

    Ik heb een kamer beschikbaar van ong 20m2 in

    Amsterdam west vlakbij het westerpark. Mocht je interesse hebben en meer informatie willen

    kun je mij mailen.

    Mvg Marloes

  • Eefje

    Hoi Stewardess,

    Ben je al wat verder in je zoektocht? Want ik ben eigenlijk op zoek naar hetzelfde: een kamer in de buurt van Schiphol voor enkele nachten per maand. Ik hoor het graag.

    Groeten Eefje

  • Stewardess

    Beste eefje,

    Ik ben nog bezig in mijn zoektocht, maar dit komt mede door dat ik nog een aantal dingen moet afwachten van mijn werkgever. Eventueel als jij daar geen bezwaar tegen hebt, kunnen we kijken of er mogelijk een kamer kunnen delen. Kosten splitten en inoverleg met de verhuurder.

    Hoor graag je reactie.

    Groet

  • Stewardess

    Beste verhuurder,

    Graag zou ik wat informatie wensen over de kamer. Prijs, gestoffeerd ? Plus is er een mogelijkheid om de kamer aan 2 dames te verhuren ?

    Graag verneem ik uw reactie.

    Groet

  • Eefje

    Hallo stewardess,

    Dat lijkt mij een goed idee! Per wanneer heb jij een kamer nodig? En ga jij aan de slag bij de KLM of bij een andere maatschappij?

    Groetjes Eef

  • Stewardess

    Beste Eefje,

    Wat leuk dat je reageert. Ik ga per maart aangeslagen bij Transavia, dit wordt dan alweer mijn 6 de jaar bij bedrijf. Ik zal de kamer 2 dagen in de week gebruiken ivm dat ik in Friesland woon, het zal ongeveer voor 5 maanden zijn. Daarna verloopt mijn contract weer.

    Ik zal je mijn email adres geven, zodat we even kunnen kijken of het voor ons gaat werken en hoeveel ieder wilt uitgeven.

    Groet,

    Rc.mulder@icloud.com

  • Joyce

    Beste Stewardess,

    Jammer dat je je niet aan de afspraak gehouden hebt om iets van je te laten horen.

    Mag aannemen dat het niet door gaat en wij met een ander in zee kunnen gaan.

    Groet, Joyce

  • marloes

    Beste stewardess.

    Post even je emailadres, dan stuur ik je een foto en een mail met verdere details.

    Gr. Marloes

  • Monique Brunet

    Beste stewardess,

    Mijn dochter woont in de Kwakel (15 minuten van Schiphol vandaan), in ieder geval tot 1 oktober van dit jaar. Zij woont nu samen maar haar relatie is uit en kan de huur alleen niet betalen. Dus wellicht een optie om een kamer te verhuren voor een aantal nachten per maand. Viavia hoorde ik dat dit vaker gebeurt en dat vliegpersoneel er EUR 300 voor wil betalen. Klopt dit?

    Je kunt mij mailen.

    Groeten van Monique Brunet