Beste joyce,
Dank u wel voor de snelle reactie. Eind deze week neem ik contact met u op voor een bezichtiging. Heb begin volgende week meer uitsluitsel over mijn werkbare dagen.
Groet
Beste eefje,
Ik ben nog bezig in mijn zoektocht, maar dit komt mede door dat ik nog een aantal dingen moet afwachten van mijn werkgever. Eventueel als jij daar geen bezwaar tegen hebt, kunnen we kijken of er mogelijk een kamer kunnen delen. Kosten splitten en inoverleg met de verhuurder.
Hoor graag je reactie.
Groet
Beste Eefje,
Wat leuk dat je reageert. Ik ga per maart aangeslagen bij Transavia, dit wordt dan alweer mijn 6 de jaar bij bedrijf. Ik zal de kamer 2 dagen in de week gebruiken ivm dat ik in Friesland woon, het zal ongeveer voor 5 maanden zijn. Daarna verloopt mijn contract weer.
Ik zal je mijn email adres geven, zodat we even kunnen kijken of het voor ons gaat werken en hoeveel ieder wilt uitgeven.
Groet,
Rc.mulder@icloud.com
Beste stewardess,
Mijn dochter woont in de Kwakel (15 minuten van Schiphol vandaan), in ieder geval tot 1 oktober van dit jaar. Zij woont nu samen maar haar relatie is uit en kan de huur alleen niet betalen. Dus wellicht een optie om een kamer te verhuren voor een aantal nachten per maand. Viavia hoorde ik dat dit vaker gebeurt en dat vliegpersoneel er EUR 300 voor wil betalen. Klopt dit?
Je kunt mij mailen.
Groeten van Monique Brunet
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?