Stewardess zoekt stand-by kamer

  • Ann

    @Trudy @Monique

    Zijn de kamers nog beschikbaar?

    Ik ben op zoek naar woonruimte voor de periode van 22 mei t/m 21 juni. Ik hoor het graag!

    Groetjes

  • Cathy Scherpenisse

    Ik verhuur aan een stewardess voor 150 euro per maand een ruime stand-by kamer in Kudelstaart op 10-15 min afstand van Schiphol. De kamer is gedeeld met een andere stewardess, deze is ong 5 nachten per maand aanwezig.

  • Anonieme bezoeker

    Hoi Trudy,

    ik ben momenteel op zoek naar een plekje om na/voor mn diensten te kunnen slapen/verblijven. Graag zou ik via mail in contact komen indien de kamer nog beschikbaar is.

    groetjes

    stevo

  • Willemijn

    Beste,

    Ik heb een kamer te huur in Zandvoort per direct. 5 min van trein station en 5 min van bus station.

    1 kamer 4 x 4 met tuin, begane grond. Gebruik van douche/toilette/keuken, delen met 1 persoon (vrouw)

    €350,00 p.m. incl. free wireless + parkeerplaats.

    Groet,

    Willemijn.

  • Willemijn

    Beste,

    Ik heb een kamer begane grond met tuin te huur in Zandvoort. 5 min van trein station en 5 min van bus station. 5 van het strand.

    Kamer 4 x 4 gedeeld keuken/douche/bad, toilette. Delen met een dame.

    € 350,00 p.m. incl. free wireless en parkeerplaats.

    Groet,

    Willemijn

  • R.S

    Appartement voor stand-by prijs voor de snelle beslisser.

  • rs

    tel.nr 06-44869409 voor de snelle beslisser Appartement aangeboden.

  • Eefje

    Hallo R.S.,

    Waar is de kamer/het appartement, wat is de prijs en is er een parkeerplaats bij?

    Groet Eefje

  • Eefje

    Hoi Wiegert,

    Is de kamer nog beschikbaar?

    Groeten Eefje

  • Moh

    Hallo Eefje

    Ik heb ivm je studie/ stage een kamer voor je te huur in Haarlem, vlakbij de schiphol in 15 min . De openbaar vervoer bevindt zich op een afstand van ongeveer 3 minuten lopen vanaf de woning. Dit is een rechtstreeks lijnverbinding ( zuidangent) naar Amsterdam.

    Deze kamer is groot ongeveer 14 vierkante meter. De kamer is goed verzorgt De muren zijn gestuukt en er ligt een nieuwe laminaat vloer er in. Deze kamer is per direct beschikbaar.

    Ik bied deze kamer aan studenten die elders uit het land komen ivm een stage of studie en dicht bij Amsterdam moeten zijn.

    Ik raad je aan om deze kamer te komen bezichtigen..

    Ik zie je reactie graag tegemoet, ,,

    Mvg Moh