Hoi
Heb je al iets gevonden ! Ik weet wel iemand
Gr Trudy
Ik heb een Kamer te huur in Haarlem. Dit ivm met een stage , studie of een werk periode. De kamer is gelegen op een afstand van 15 van de Hoofdstad Amsterdam cq Schiphol. De openbaar vervoer bevindt zich op een afstand van ongeveer 3 minuten lopen vanaf de woning. Dit is een rechtstreeks lijnverbinding ( zuidangent) naar Schiphol/ Amsterdam.
Deze kamer is groot ongeveer 14 vierkante meter. De kamer is goed verzorgt De muren zijn gestuckt en er ligt een nieuwe laminaat vloer er in. Deze kamer is per direct beschikbaar.
Ik bied deze kamer aan studenten die elders uit het land komen ivm een stage of studie en dicht bij Amsterdam moeten zijn.
Ik raad je aan om deze kamer te komen bezichtigen.
Ik zie je reactie graag tegemoet
haarlem_mo@hotmail.com
Mvg Moh,
© 2013 MicrosoftGebruiksrecht
k heb een Kamer te huur in Haarlem. Dit ivm met een stage , studie of een werk periode. De kamer is gelegen op een afstand van 15 van de Hoofdstad Amsterdam cq Schiphol. De openbaar vervoer bevindt zich op een afstand van ongeveer 3 minuten lopen vanaf de woning. Dit is een rechtstreeks lijnverbinding ( zuidangent) naar Schiphol/ Amsterdam.
Deze kamer is groot ongeveer 14 vierkante meter. De kamer is goed verzorgt De muren zijn gestuckt en er ligt een nieuwe laminaat vloer er in. Deze kamer is per direct beschikbaar.
Ik bied deze kamer aan studenten die elders uit het land komen ivm een stage of studie en dicht bij Amsterdam moeten zijn.
haarlem_mo@hotmail.com ..
Mvg Moh,
© 2013 MicrosoftGebruiksrecht
Ik heb een Kamer te huur in Haarlem. Dit ivm met een stage , studie of een werk periode. De kamer is gelegen op een afstand van 15 van de Hoofdstad Amsterdam cq Schiphol. De openbaar vervoer bevindt zich op een afstand van ongeveer 3 minuten lopen vanaf de woning. Dit is een rechtstreeks lijnverbinding ( zuidangent) naar Schiphol/ Amsterdam.
haarlem_mo@hotmail.com
STAND-BY KAMER: In Aerdenhout Bosrijke omgeving
Gelegen tussen Haarlem 4 km en Zandvoort 4 km
Kamer 4.20 X4.50, met: WIFI, Magnetron, Koelkast, TV, DVD, 50 DVD’S,
Waterkoker, Koffie en Thee, geen Chocolade.
Mogelijkheid geboden voor Diner, goede kok aanwezig !!!
Zomers kan je ook relaxen in de zonnetuin, ligbed aanwezig of op het strand.
Ook mogelijk met 2 of 3 personen op de kamer (bedbank) zie foto.
1 persoon € 35,- P.N
2 personen € 30,- P.N – P.P
3 Personen € 25,- P.N – P.P
Bel voor alle informatie: 06 18 470 655
Tot ziens in Aerdenhout
is dit iets voor jou ?
STAND-BY KAMER AANGEBODEN
Gepost door: wiegert ()
Datum: 03 april 2013 14:46
STAND-BY KAMER: In Aerdenhout Bosrijke omgeving
Gelegen tussen Haarlem 4 km en Zandvoort 4 km
Kamer 4.20 X4.50, met: WIFI, Magnetron, Koelkast, TV, DVD, 50 DVD’S,
Waterkoker, Koffie en Thee, geen Chocolade.
Mogelijkheid geboden voor Diner, goede kok aanwezig !!!
Zomers kan je ook relaxen in de zonnetuin, ligbed aanwezig of op het strand.
Ook mogelijk met 2 of 3 personen op de kamer (bedbank) zie foto.
1 persoon € 35,- P.N
2 personen € 30,- P.N – P.P
3 Personen € 25,- P.N – P.P
Bel voor alle informatie: 06 18 470 655
Tot ziens in Aerdenhout
Hallo allemaal,
22 mei begin ik met mijn 4-weekse cursus bij KLM. Hiervoor ben ik op zoek naar woonruimte in de buurt van Schiphol.
Het is belangrijk dat er een goede connectie is met het openbaar vervoer, aangezien ik in die periode niet over een auto beschik.
Een kamer delen met andere dames vind ik geen probleem
Ik hoor heel graag van jullie!
Groetjes
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?