Stewardess zoekt stand-by kamer

  • Trudy

    Hoi

    Heb je al iets gevonden ! Ik weet wel iemand

    Gr Trudy

  • Trudy

    Hoi Stewardess

    Het is in Hoofddorp . Met de ZUIDTANGENT 20 minuten naar Schiphol .Met de auto 12 minuten

    Het is een hele mooie kamer . Nieuw bed en de kamer is helemaal opgeknapt.

    Gebruik van douche, keuken en eventueel de tuin .

    Gr Trudy

  • Moh

    Ik heb een Kamer te huur in Haarlem. Dit ivm met een stage , studie of een werk periode. De kamer is gelegen op een afstand van 15 van de Hoofdstad Amsterdam cq Schiphol. De openbaar vervoer bevindt zich op een afstand van ongeveer 3 minuten lopen vanaf de woning. Dit is een rechtstreeks lijnverbinding ( zuidangent) naar Schiphol/ Amsterdam.

    Deze kamer is groot ongeveer 14 vierkante meter. De kamer is goed verzorgt De muren zijn gestuckt en er ligt een nieuwe laminaat vloer er in. Deze kamer is per direct beschikbaar.

    Ik bied deze kamer aan studenten die elders uit het land komen ivm een stage of studie en dicht bij Amsterdam moeten zijn.

    Ik raad je aan om deze kamer te komen bezichtigen.

    Ik zie je reactie graag tegemoet

    haarlem_mo@hotmail.com

    Mvg Moh,

    © 2013 MicrosoftGebruiksrecht

  • Moh

    k heb een Kamer te huur in Haarlem. Dit ivm met een stage , studie of een werk periode. De kamer is gelegen op een afstand van 15 van de Hoofdstad Amsterdam cq Schiphol. De openbaar vervoer bevindt zich op een afstand van ongeveer 3 minuten lopen vanaf de woning. Dit is een rechtstreeks lijnverbinding ( zuidangent) naar Schiphol/ Amsterdam.

    Deze kamer is groot ongeveer 14 vierkante meter. De kamer is goed verzorgt De muren zijn gestuckt en er ligt een nieuwe laminaat vloer er in. Deze kamer is per direct beschikbaar.

    Ik bied deze kamer aan studenten die elders uit het land komen ivm een stage of studie en dicht bij Amsterdam moeten zijn.

    Ik raad je aan om deze kamer te komen bezichtigen.

    Ik zie je reactie graag tegemoet

    haarlem_mo@hotmail.com ..

    Mvg Moh,

    © 2013 MicrosoftGebruiksrecht

  • trudy

    Goede morgen

    Heb een hele mooie kamer te huur in Hoofddorp . Ideaal voor standby diensten voor een stewardess.

    Als je mij een emailadres geeft kan ik eventueel foto s sturen.

    Het is ongeveer 10 minuten met de auto naar Schiphol

    Gr Trudy

  • Stessie

    @ Trudy.

    hoe groot is de kamer en wat vraag je ervoor? (Wat zit erbij)

  • Moh

    Ik heb een Kamer te huur in Haarlem. Dit ivm met een stage , studie of een werk periode. De kamer is gelegen op een afstand van 15 van de Hoofdstad Amsterdam cq Schiphol. De openbaar vervoer bevindt zich op een afstand van ongeveer 3 minuten lopen vanaf de woning. Dit is een rechtstreeks lijnverbinding ( zuidangent) naar Schiphol/ Amsterdam.

    Deze kamer is groot ongeveer 14 vierkante meter. De kamer is goed verzorgt De muren zijn gestuckt en er ligt een nieuwe laminaat vloer er in. Deze kamer is per direct beschikbaar.

    Ik bied deze kamer aan studenten die elders uit het land komen ivm een stage of studie en dicht bij Amsterdam moeten zijn.

    Ik raad je aan om deze kamer te komen bezichtigen.

    Ik zie je reactie graag tegemoet

    haarlem_mo@hotmail.com

  • wiegert

    STAND-BY KAMER: In Aerdenhout Bosrijke omgeving

    Gelegen tussen Haarlem 4 km en Zandvoort 4 km

    Kamer 4.20 X4.50, met: WIFI, Magnetron, Koelkast, TV, DVD, 50 DVD’S,

    Waterkoker, Koffie en Thee, geen Chocolade.

    Mogelijkheid geboden voor Diner, goede kok aanwezig !!!

    Zomers kan je ook relaxen in de zonnetuin, ligbed aanwezig of op het strand.

    Ook mogelijk met 2 of 3 personen op de kamer (bedbank) zie foto.

    1 persoon € 35,- P.N

    2 personen € 30,- P.N – P.P

    3 Personen € 25,- P.N – P.P

    Bel voor alle informatie: 06 18 470 655

    Tot ziens in Aerdenhout

  • Wiegert

    is dit iets voor jou ?

    STAND-BY KAMER AANGEBODEN

    Gepost door: wiegert ()

    Datum: 03 april 2013 14:46

    STAND-BY KAMER: In Aerdenhout Bosrijke omgeving

    Gelegen tussen Haarlem 4 km en Zandvoort 4 km

    Kamer 4.20 X4.50, met: WIFI, Magnetron, Koelkast, TV, DVD, 50 DVD’S,

    Waterkoker, Koffie en Thee, geen Chocolade.

    Mogelijkheid geboden voor Diner, goede kok aanwezig !!!

    Zomers kan je ook relaxen in de zonnetuin, ligbed aanwezig of op het strand.

    Ook mogelijk met 2 of 3 personen op de kamer (bedbank) zie foto.

    1 persoon € 35,- P.N

    2 personen € 30,- P.N – P.P

    3 Personen € 25,- P.N – P.P

    Bel voor alle informatie: 06 18 470 655

    Tot ziens in Aerdenhout

  • Ann

    Hallo allemaal,

    22 mei begin ik met mijn 4-weekse cursus bij KLM. Hiervoor ben ik op zoek naar woonruimte in de buurt van Schiphol.

    Het is belangrijk dat er een goede connectie is met het openbaar vervoer, aangezien ik in die periode niet over een auto beschik.

    Een kamer delen met andere dames vind ik geen probleem :)

    Ik hoor heel graag van jullie!

    Groetjes