CORENDON

• railtrees

Hey KB

Hoelang duurt de opleiding dan juist want de ene zgt drie weken de andere zegt n maand ?

Is het airbus of boeing dan dat je krijgt?groetjes en veel succes met de cursus!

• TrolleyDolly

Hi Railtrees,

Nou gelukkig dat het contract per email word verzonden, was wat huiverig om te vertrekken zonder concrete afspraken.

Ohw en aan mij werd 5 wkn training verteld, verder bestaat de vloot van Corendon alleen uit Boeing zover ik weet.

• TrolleyDolly

Hi K.B.,

Wat sneu dat het allemaal niet zo soepel verloopt, kan je niet om opheldering vragen betreft het salaris en “uitlenen aan smartlynx” en wat zegt je contract hierover? Het zal ongetwijfeld wel goed zitten maar zo weet je in iedergeval wie aansprakelijk is/word voor jou veiligheid. Kan je trouwens wat meer vertelen over de opleiding? Dagindeling of Krijg je bijvb tussen door examens of pas aan het einde van de opleiding.

Thanx en veel sterkte/suc6 met de opleiding

• railtrees

Heb je ondertussen ook n voorbeeldcontract per mail gekregen?

• coco

Hoi k.b. en alle and anderen,

Wordt je kleding daar gewassen door het personeel of maak je zelf gebruik van de wasmachines daar? En kiezen zij voor jou een kamergenoot uit? Ik ben benieuwd

gr

• TrolleyDolly

railtrees Schreef:

——————————————————-

> Heb je ondertussen ook n voorbeeldcontract per

> mail gekregen?

Hi railtrees,

Heb het contract inderdaad per email gekregen, na het bestuderen van een “blanco” contract heb ik besloten om niet door te gaan met CAI

Wens jou wel veel suc6 en plezier met de ini

• railtrees

oh wat heeft je doen afhaken?

• railtrees

heeft er iemand al echt een concrete planning gekregen voor de INI van 4 april?

• railtrees

Heeft er iemand al concreet info over vlucht naar Antalya volgende week voor de training van 4november?

Ik heb al paar mails gestuurd naar CND maar geen reactie :ss

• C

Ik heb wel een trainingsschema en mijn tickets per mail ontvangen.