CORENDON

• py62

Ik woon in regio amsterdam maar het gesprek is in brussel.. dit omdat de werving in ams al geweest is..

Ben je aangenomen??

Groetjes

• py62

Ik ben aangenomen!!! Ik mocht kiezen om vandaag om.04:00u te vertrekken.. maar dat is te snel.. ik ga in april beginnen met de training!! Laat je me weten hoe het daar is?.. heel veel plezier daar

• sevda90

hey hallo gaan ze nog personeel aannemen dit jaar?

• C

Hoi PY62,

Gefeliciteerd. Ik ben ook aangenomen voor de ini in april. Ik heb verder alleen nog heel weinig info ontvangen. Heb jij al een preciese startdatum gekregen?

Groetjes.

• py62

Hoihoi C,

Wat leuk zeg! Ja ik heb de HR manager gisteren even een mailtje gestuurd en zij vertelde mij dat de training op 4 april begint. Dan vertrekkken we op 2 of 3 april zei ze.. Ben je ook van turkse afkomst uit NL? De training van april is in het Engels he? Ik wil dat even zeker wete n..

groetjes

• C

Nee, ik ben Nederlands. Spreek geen Turks, dus de cursus wordt inderdaad in het Engels gegeven.

Tot heel snel :-)

• cindy

Hoi ik zit met een vraag is Turks een vereiste of niet?

IK was van plan om te solliciteren totdat ik las dat het om Corendon Turkije ging, dan moet je vermoedelijk Turks kunnen en dat spreek ik niet

Ik heb hierboven gelezen dat Corendon niet-Turks sprekenden op training heeft uitgenodigd? dus is het voor Corendon Turkije of Corendon nederland????????

weten degenen die aangenomen zijn wanneer ze weer gaan werven???

succes

• TrolleyDolly

Hii y'all,

Ben vandaag op gesprek geweest en heb gelijk te horen gekregen dat ik 4 april aan de ini mag beginnen!

Weet iemand trouwens of we het contract eerst per mail krijgen of pas in Turkije? Wil het toch wel eerst kunnen doorlezen voor dat ik die kant op ga.

Voor de eventuele belangstellende, ik heb via Avia gesolliciteerd, dacht eerst ook dat het om Corendon Dutch ging, maar het is CAI turkse dus, ben geen turkse en spreek ook geen turks en de opleiding is in het engels.

• railtrees

hi trolleydolly,

ik begin ook 4 april aan de ini, ben aangenomen voor BRUSSEL, praat ook geen Turks maar was niet nodig.

Ik heb een kopie van het contract blanco per mail gekregen in het Engels uiteraard, en instructies dat ik paspoort , fotos en wat ik moet doen bij aankomst aan de douane in AYT, werkvergunning vragen in Turkije

grtz

• k.b

Ik zit momenteel in de inni in Antalya. De cursus is veel te kort voor de hoeveelheid lesstof. Alles is chaotisch geregeld. Eerst zeiden ze dat we voor Smartlynx zouden werken, toen werd dat door Smartlynx ontkend, gister hoorde we dat we wél voor Smartlynx gaan werken en zojuist kregen we een mail dat we via een engelse uitzendbureau gaan werken om de Corendon vluchten uit te voeren op een Smartlynx kist (volg je het nog?). We hebben ook geen opleidings contract gekregen. Ik hoop dat ook maar dat we straks voor de opleiding uitbetaald krijgen zoals ons tijdens de sollicitatie verteld werd. Als je de stap wilt wagen houdt er dan rekening mee dat het allemaal chaotisch verloopt en dat er weinig gecommuniceerd wordt over de gang van zaken. We zitten wel in een redelijk goed hotel en voor het eten wordt gezorgd.