Geldt voor mensen die niks beters te doen hebben
Hallo Py62,
Het gesprek is zowel in het Turks als Engels. Probeer beschaafd Turks te praten en doe veel research over Corendon Airlines, daar zul je geheid vragen over krijgen. De volgende trainingsgroep begint in april, 11 maart is wel erg snel als je zaterdag nog op gesprek moet. Je moet namelijk nog je diploma's laten vertalen bij de ambassade en een uittreksel aanvragen bij de gemeente. Deze papieren kun je niet in het weekend regelen helaas. Ik had op een vrijdag gebeld naar de ambassade voor een afspraak en kon dinsdag pas terecht…
Heel veel succes met de sollicitatie!! Ik hoop dat je aangenomen wordt!
Hoihoi,
Bedankt voor de tips! Idd het is al heel snel (dat vond ik ook al), het is via via geregeld met de baas van corendon. Ben erg benieuwd!!
Hoelang duurt het sollicitatiegesprek? En volg je al de training in AYT? Zo ja: kan je mij vertellen hoe het allemaal gaat daar (tickets/hotel/kostenvergoedingen etc. Die gedachtes heeft iedereen wel.
Veel plezier!!
Je hebt het gesprek met 2 vrouwen uit Turkije van het hoofdkantoor. Dit duurt ongeveer 30 min waarvan 10 min ongeveer in het Engels. Je zult standaard vragen krijgen en je moet wat vertellen over jezelf in het Engels. Ik moet ook 11 maart op training, wie weet zitten we in dezelfde groep!!! Wat betreft de training, deze duurt gemiddeld 4 weken. De training wordt volledig vergoedt, inclusief het verblijf en de vliegtickets. Je krijgt gedurende training geen loon uit betaalt helaas. Je zult tijdens het sollicitatiegesprek nog uitgebreid info krijgen over de training en het toekomstige salaris.
InsAllah alınırsın hayırlısiyla!! Bol şans dilerim…
Ik heb helaas nog geen info gehad over de vertrekdatum. Het zou de 9e of 10e moeten zijn denk ik. Corendon is van de last minutes, dan weet je dat alvast:p De training zou eigenlijk 3 maart moeten beginnen, maar op het laatste moment uitgesteld tot 11 maart… Mocht je nog vragen hebben, hoor ik het graag. Je kan eventueel ook op “ Ik hou van Turken” facebook pagina reageren, daar is onlangs een forum geopend.
Dus als ik het goed begrijp krijg je gedurende de training geen kosten vergoeding in euro's? Ik laat het je zaterdag weten als ik ben aangenomen. Misschien kunnen we elkaar dan ontmoeten op Schiphol.. Je hoort van mij!!
ps. is jouw turks heeeel goed? Mijne niet zo, hopelijk doen ze er niet moeilijk over als er merendeels engels wordt gesproken…
Mijn Turks is voldoende. Nee er wordt zeker niet merendeels Engels gesproken, juist tegenovergestelde…Meer Turks dan Engels. Ze houden er rekening mee dat je hier bent geboren en getogen. taalfouten kun je en mag je maken, dat wordt gewoon gerespecteerd. Daarnaast zijn deze 2 vrouwen heel vriendelijk. Hou je rustig en maak je niet al te druk over je Turks. Zorg ervoor dat je goed voorbereid bent!!! Dat is wat ik je echt mee wil geven. Nogmaals heel veel succes en wie weet tot snel!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?