easyJet

• M

Dames/heren!!!

Ik heb opnieuw gesolliciteerd en vandaag de online aasesment gemaakt. Het 1e gedeelte vond ik nog best veel. Je had er maar 12 minuten voor. Hoe ging dat bij jullie.

Xx

• stesscindy

Ja!!! Mijn sollicitatie is ook eindelijk ingediend :)

Vragen van het weekend voor de 2e keer via een laptop ingevuld, CV nog laten checken door een Engelse vriendin en die zojuist geupload en alles afgerond.

Hoe lang ging er bij jullie ongeveer overheen voordat je bericht kreeg of je de assessment mocht maken?

Zit nu helemaal stilletjes blij te wezen bij mijn (nu nog) kantoorbaan :)

• Andonakis

Hey allen!

Ook ik bezig met de sollicatie en wou hetgeen ik reeds had ingevuld opslaan omdat ik nog bezig ben met o.a. mijn C.V. maar schijnbaar niet goed gegaan en mail gehad dat sollicitatie is ontvangen en ik nader wordt bericht…… Wat nu gezien ik dus nog niet alles heb ingevuld, iemand hier ook ervaring mee?

Gr, ANT!

• Ella

Hoi Andonakis,

Je hebt als het goed is voor het invullen van alles een profiel aangemaakt.

Als je inlogt met de gebruikersnaam en het wachtwoord dat je daarvoor hebt ingesteld kun je de gegeven die je hebt ingevuld nog veranderen en aanvullen.

Groetjes Ella

• Miep

Het assessment is dus gewoon in het nederlands! Erg chill! Ik kwam tot vraag 30 (vd 42) ongeveer en heb het gehaald :-)

Het maakt volgens mij niet uit tot hoever je komt, als je maar genoeg vragen goed hebt..

• Laura

Wellicht heb ik ook interesse om te solliciteren, maar ik zou eigenlijk willen weten wat voor bedrijf Easyjet is om voor te werken. Hoe is het CAO en hoe verdiend het?

• stesscindy

@Andonakis, dat had ik ook. Heb ook eerst de eerste vragen ingevuld, tussentijds opgeslagen en toen kreeg ik al een mail “thanks for your application”…

Gisteren heb ik mijn CV toegevoegd en alles afgerond, en nu een mail dat ik de online assessment mag maken :)

Je kunt dus alles gewoon afmaken, als alles binnen is krijg je een nieuwe mail

• Manon

Afgelopen vrijdag mail ontvangen dat ik op gesprek mag komen:)

Dear

We are pleased to confirm that you have reached the next stage of the easyJet recruitment process and we would like to arrange an appointment with you.

Follow the link below to schedule the time of your appointment, you can log into the scheduling centre using the same Login ID and password you used to apply online. Our time slots can fill up very quickly as places are limited so we'd encourage you to book your appointment as soon as possible.

Please click here to view available dates and times.

If you are no longer interested in working for easyJet then please click here to log in to the scheduling centre to withdraw your application.

Thanks again for your interest in easyJet.

Regards,

easyJet Recruitment

Tot nu toe heb ik alleen nog geen datum of tijd gezien. Iemand anders al wel?

• Iris

Het valt me op dat sommige al wel echt een afspraak kunnen maken? Ik heb alleen nog een email gekregen met dat ik dus door ben, maar niet dat ik al een dag kan inplannen, wie heeft dit nog meer? :(

• DebbieB

Ook ik moet nog de volgende mail krijgen, word hier best onzeker van… Als ik lees dat bij een aantal mensen al een gesprek plaats gaat vinden… Maar keep our fingers crossed…

Ik wil eigenlijk wel die mail vandaag of morgen, in ieder geval zo snel mogelijk. Wachten duurt lang en is een hel als je iets heel graag wilt.